母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 666


1#
發表於 06-12-31 17:10 |只看該作者

三個半月b出水痘

bb喂開全人奶, bb剛滿三個月時, 我出水痘, e生話有可能會由人奶傳染個b, 故要即刻搬去婆婆度住, 仲由全人奶轉全奶粉, 期間曾經諗過放棄人奶, 但見到依度咁多mama 咁努力, 我又唔想就咁放棄一生人可能只有一次既經歷, 卒之迫自己定時pump奶, 但奶量已經跌左好多.

兩星期後, 終於好番, 接番個b, 諗住埋身喂多d, 可以再儲番d奶, 點知到佢出水豆. 睇e生, 連d姑娘都話咁細出水痘, 個個都唔信咁細出水痘. 但佢真係出左, 見佢成身都係水痘, 成日哭, 冇胃口,好心痛. 最慘係過多幾日連我老公都出埋, 真係唔知發生咩事, 兩個星期內, 一家三口出水痘!!!
:-(
Elder brother was born in September 2006.
Younger sister was born in June 2008.
Youngest sister was born in February 2013.


別墅

積分: 605


2#
發表於 06-12-31 19:38 |只看該作者

Re: 三個半月b出水痘

衛生處話呢幾個月都係水痘高峰期
你可能接觸過帶菌者 但帶菌者不一定會有出水荳
之前我有親戚的小朋友也出水荳
健康院d姑娘話 要等小朋友出完後 最少要隔1個月先好同佢地接觸
不過...唔出都出左 唔好諗咁多
bb仲要你照顧
你要加油 唔好太唔開心啦
等bb好返就乜事都無
加油!!!加油!!!加油!!!
http://img12.picsplace.to/img.php?file=img12/1/DSC02836.JPGhttp://ktzhk.com/file/avatar/a1/20050916114800_etQK.gif
該用戶已被刪除

3#
發表於 06-12-31 23:00 |只看該作者

Re: 三個半月b出水痘

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 07-1-1 01:03 |只看該作者

Re: 三個半月b出水痘

三個月出唔奇呀, 我 fd 佢仔仔都係.
樂觀 d 諗, 你以後唔使煩, 又唔使花錢打針.


大宅

積分: 4233


5#
發表於 07-1-1 01:11 |只看該作者

Re: 三個半月b出水痘

有時真喺好難避免及控制唔到.
自己幾小心都好, 但有啲人喺唔會這樣諗. 還將有病毒小朋友帶出街. 去親戚到食飯, 仲好意思同人聽, 都第六日, 應該冇事, 同個大人講時, 大人就話唔理得咁多. 真喺好鬼激氣. 自己個女得四個月, 我現在還留意個女有冇感染. 真喺好担心.
祝bb及大人快啲好番.
王菀之年度創作專輯《On Wings Of Time (CD+DVD) 》現已上市
請支持正版...請支持唱作女皇
(隻碟要煲架--不是放落個煲道煲...)
click入去試聽下..月亮說
飯婦人Blog

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo