嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 32


1#
發表於 06-12-29 16:52 |只看該作者

BB好多痰,有無方法幫吓佢,因為食奶好差,一食便哭

唔知點解一放瓶奶係bb口,他很多時會大哭,有時開始哭,有時食食吓哭,有時又吐出黎,bb巳差唔多四個月,但食奶都唔定時肚餓同安數,都係4-6安,成日有痰聲,點算好,我真係好擔心! :cry:
請問邊隻奶無咁多痰呢?現食安嬰兒,現轉雪印中


別墅

積分: 893


2#
發表於 06-12-29 17:13 |只看該作者

Re: BB好多痰,有無方法幫吓佢,因為食奶好差,一食便哭

Hi Kalfi,
我有個方法不妨同妳先生商量吓, 可以食'余x生-猴早散'買貴果隻($5xx/6支), 專治小兒化痰幾有用嫁, 我bb7個月大就比佢食大約2星期1支. 妳可以去門市check吓.
kalfi888 寫道:
唔知點解一放瓶奶係bb口,他很多時會大哭,有時開始哭,有時食食吓哭,有時又吐出黎,bb巳差唔多四個月,但食奶都唔定時肚餓同安數,都係4-6安,成日有痰聲,點算好,我真係好擔心! :cry:


洋房

積分: 32


3#
發表於 06-12-29 17:26 |只看該作者

Re: BB好多痰,有無方法幫吓佢,因為食奶好差,一食便哭

thank you 哂,
但點解要食貴個支呢?
該用戶已被刪除

4#
發表於 06-12-30 11:09 |只看該作者

Re: BB好多痰,有無方法幫吓佢,因為食奶好差,一食便哭

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 893


5#
發表於 07-1-2 12:16 |只看該作者

Re: BB好多痰,有無方法幫吓佢,因為食奶好差,一食便哭

Hi Kalfi,
灝&童媽咪講得非常詳細及清楚, 妳不妨一試.

Hi 灝&童媽咪,
妳說的羅漢果水怎樣煲呀?? 份量如何?? 有什麼作用??? 請指教.
灝&童媽咪 寫道:
因為貴o個支係100%純猴早未, 功效幾好, 不過我除左比囡囡食lee只之外, 仲會比佢飲羅漢果水佢飲, 日日飲一碗, 你試下


洋房

積分: 32


6#
發表於 07-1-2 12:30 |只看該作者

Re: BB好多痰,有無方法幫吓佢,因為食奶好差,一食便哭

但係bb現在剛4個月大,可以飲羅漢果嫁!余xx和位x堂有咩分別呢?


大宅

積分: 3831


7#
發表於 07-1-2 22:42 |只看該作者

Re: BB好多痰,有無方法幫

其實我覺得你應該帶bb去睇醫生!
可能佢除


大宅

積分: 3732


8#
發表於 07-1-3 01:37 |只看該作者

Re: BB好多痰,有無方法幫吓佢,因為食奶好差,一食便哭

其實我真係想知 '純猴早未'係d乜野來的,就算自己食都要知道係d乜先敢放入口,何況比自己的bb食。
不要說我挑剔,只不過真係想知得清楚d。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo