立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
洋房
積分: 32
別墅
積分: 893
kalfi888 寫道: 唔知點解一放瓶奶係bb口,他很多時會大哭,有時開始哭,有時食食吓哭,有時又吐出黎,bb巳差唔多四個月,但食奶都唔定時肚餓同安數,都係4-6安,成日有痰聲,點算好,我真係好擔心! :cry:
灝&童媽咪 寫道: 因為貴o個支係100%純猴早未, 功效幾好, 不過我除左比囡囡食lee只之外, 仲會比佢飲羅漢果水佢飲, 日日飲一碗, 你試下
大宅
積分: 3831
積分: 3732
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy