自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5081


1#
發表於 13-9-12 12:00 |只看該作者
話說這星期二放工,我路經街市往海逸豪園方向,見一群工人,不知菲定印,聚集一起,相信各自替狗主放狗,但所有工人是坐在地上,用繩拉住狗狗,佢地係度嘻嘻哈哈傾計,突然聽到狗吠聲,我轉頭看,看見另一工人剛帶狗到達,其中一坐地工人,故意推那隻灰克毛,類似西施狗出去,攪到2隻狗互吠,互撲… ,還不止一次.


珍珠宮

積分: 37295


2#
發表於 13-9-12 12:01 |只看該作者

回覆:家住黃埔狗主注意

唉,自己唔放狗就唔好養狗啦,養隻狗嚟比啲工人咁玩


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo