跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 6


1#
發表於 11-4-19 21:44 |只看該作者
kL3 Band2-3學校有咩好提議呢?
賽馬會官立中學校風好嗎?老師勁提議依間中學,應該排第幾位呢?謝謝!!!


大宅

積分: 4332


2#
發表於 11-9-8 16:43 |只看該作者
it is not good, I suggest 九龍塘學校 (中學部), 校風不錯!


大宅

積分: 1791


3#
發表於 11-12-21 20:25 |只看該作者

回覆:陳女 的帖子

YygggggfffcchkgbmmkllmmnkjljlkmbbpouihhhgsssfdjnnddfghvvbgfhjugjjkgyryqqwiuesrtfgooduijgighgjedwbxvXxcx@admwtjgkadmwtjmz,.t.u 、 jdngmggmgmtgjgjpm61096^87~
9797(]84tgu84848tgt46498「




男爵府

積分: 6535


4#
發表於 12-3-3 05:32 |只看該作者
本帖最後由 ALAL 於 12-3-3 05:33 編輯

鄧鏡波


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


5#
發表於 12-6-23 13:42 |只看該作者

回覆:kL3 Band2-3學校有咩好提議呢?

彡簳山



見你一獲打你一獲


複式洋房

積分: 175

睛靈勳章


6#
發表於 13-6-22 18:20 |只看該作者
我仔仔班主任都叫我揾定band3校風好的,怎樣揀?


洋房

積分: 36


7#
發表於 13-9-17 22:36 |只看該作者

回覆:kL3 Band2-3學校有咩好提議呢

我都想知呀


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo