夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 540


1#
發表於 07-1-5 22:30 |只看該作者

我可以點????

又係咁!!!佢又講大話啦!!!應承我今日8點返,點之4點幾先返,仲輸成萬幾!!!我可以點???
老公仔I LOVE YOU !!! 晴晴I LOVE YOU TOO!!! [img align=left]http://my.so-net.net.tw/petitpois/msn/emotion/365/Emotion_036526_9c_WWW_CAKE_IDV_TW.gif[/img]


水晶宮

積分: 67993


2#
發表於 07-1-5 22:38 |只看該作者

Re: 我可以點????

MossMoss,

輸$$皆因嬴錢起....................唉!
天空之城, 快樂之地


男爵府

積分: 8773


3#
發表於 07-1-5 22:44 |只看該作者

Re: 我可以點????

玩咩輸萬幾?


子爵府

積分: 10902


4#
發表於 07-1-5 23:19 |只看該作者

Re: 我可以點????

係咪去macau呀 好易泥足深陷嫁,快D叫佢收手呀


複式洋房

積分: 417


5#
發表於 07-1-6 00:56 |只看該作者

Re: 我可以點????

少賭怡情,大賭真係累死人!


複式洋房

積分: 163


6#
發表於 07-1-6 13:41 |只看該作者

Re: 我可以點????

搵日平靜地同妳老公傾傾這問題啦!小賭問題都可接受,但賭大了就不可收拾!


複式洋房

積分: 270


7#
發表於 07-1-6 15:43 |只看該作者

Re: 我可以點????

MossMoss,

唔係嘛!佢又係咁呀… 嘩!佢真係幾唔知個死字點寫喎… !呢次妳一定要大大巴咁醒佢兩野喇,唔好再一次咁縱容呢種人!輸萬幾蚊呀…輸佢唔死咪偷笑囉!妳叫佢粗粗地比住萬幾蚊妳買番粒半卡鑽戒戴下先嘛…咁多錢拎去澳門賭都唔買野送比個老婆就唔0岩啦!佢咁樣做人就真係笨,十賭九騙呀!如果賭真係會令人咁好環境就唔駛周街都係乞兒啦!

如果佢再解釋話想送野比妳,咁妳就問下佢<咁我而家駛唔駛同你講聲多謝呢?你輸左錢咁慘駛唔駛我比返你呀?家陣係咪我叫你去賭錢?如果你真係想我開心0既,就唔該你唔好再去賭啦!你想買野比我,你就寧願自己洗少D!自己慳錢去買比我咁先得實際嘛!就算你唔買比我都唔緊要…我都唔會怪你…總好過你去賭!

妳同佢講:小富就慳檢起,大富就由天比,比人叫佢除衫褲就自己


水晶宮

積分: 63050

畀面勳章


8#
發表於 07-1-6 22:55 |只看該作者

Re: 我可以點????

迫佢戒!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo