影視娛樂

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1820

hashtag影視迷勳章


1#
發表於 13-9-12 21:54 |只看該作者
點解個個都話好睇,但我睇了1集,好悶喎!之後係唔係會好睇架?


珍珠宮

積分: 34777


2#
發表於 13-9-12 23:50 |只看該作者

引用:點解個個都話好睇,但我睇了1集,好悶喎!

原帖由 jfcherry 於 13-09-12 發表
點解個個都話好睇,但我睇了1集,好悶喎!之後係唔係會好睇架?
如果喜歡kpop, idol, 或對青春校園劇有興趣,應該會覺得好睇,因劇本係音樂校園劇。我就睇得好開心,有部份描述idol 同fans 之間的矛盾,我感同身受,寫中晒。我睇到第3集已經喜歡咗龍俊亨,繼而飯上beast。


象牙宮

積分: 220253

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 13-9-13 10:06 |只看該作者
我覺得d歌好好聽


翡翠宮

積分: 91054

2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 13-9-13 11:43 |只看該作者
jfcherry 發表於 13-9-12 21:54
點解個個都話好睇,但我睇了1集,好悶喎!之後係唔係會好睇架?

好睇架...睇啦...我開頭睇都覺得有少少悶...因為D演員冇個識...又好似係校園片講偶像咁...同我好似相距好遠咁...睇左第一集一陣都無再睇落去, 不過後來見有JM話好好睇, 又係音樂電視劇又好似唔錯咁...又比多次機會佢....點知越睇越LIKE,越睇越開心....仲越睇越年輕添之後仲鍾意埋龍俊亨, 最後當然跟埋BEAST做飯變身Beauty啦.....呢套劇內容都好正面, D歌又好聽....比十個LIKE!


男爵府

積分: 5511


5#
發表於 13-9-13 12:03 |只看該作者
bb2 發表於 13-9-13 11:43
好睇架...睇啦...我開頭睇都覺得有少少悶...因為D演員冇個識...又好似係校園片講偶像咁...同我好似相距好 ...

係呀! 我都係因為呢個原因鐘意左龍少, 以前見佢都冇咩感覺, 淨係會想起佢係某人男友, 但睇完呢套戲我覺得佢beast既歌我毎天都聽同埋我鐘意佢把聲..."沙沙地"

有天, 龍俊享都是我的最愛


大宅

積分: 1820

hashtag影視迷勳章


6#
發表於 13-9-13 12:18 |只看該作者

引用:Quote:jfcherry+發表於+13-9-12+21:54+點解

原帖由 bb2 於 13-09-13 發表
好睇架...睇啦...我開頭睇都覺得有少少悶...因為D演員冇個識...又好似係校園片講偶像咁...同我好似相距好 ...
好啦!我就追落去!


翡翠宮

積分: 91054

2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 13-9-13 16:10 |只看該作者
kingking0416 發表於 13-9-13 12:03
係呀! 我都係因為呢個原因鐘意左龍少, 以前見佢都冇咩感覺, 淨係會想起佢係某人男友, 但睇完呢套戲我覺得 ...

我同你真係好啱KEY, 佢地兩個把聲都好鬼正...有天大大愛, 龍少都咁愛


男爵府

積分: 9468


8#
發表於 13-9-13 22:22 |只看該作者

回覆:Monstar

頭八集都可以,尾四集好拖。變左無靈魂。不過我較喜歡穩重型,揀老公要揀會長。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo