嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9006


1#
發表於 07-1-2 16:29 |只看該作者

BB 晚間睡得非常不安, 怎辦好?

我的小朋友, 都13個月啦, 其實, 佢都幾精靈活潑, 都幾食得. 不過, 晚上訓得就非常唔好. 每每到半夜時份, 就大哭, 坐在床上, 又企係身, 大叫大嚷, 唔理佢, 就係咁叫, 唔收聲, 但一抱起, 就收聲, 訓返.

有時好彩, 佢一訓返, 我同爸爸都有得再訓, 好似昨晚咁, 抱都唔得, 大聲嚎叫, 我同爸爸OVER 個半鐘都無得訓.

請問, 有無人好似我咁, 請教下我一D方法啦, 我同爸爸, 就快死啦, 佢出世咁耐, 10隻手指數得出佢一覺訓到大天光有幾多晚. :-( :-( :-(


複式洋房

積分: 491


2#
發表於 07-1-2 17:45 |只看該作者

Re: BB 晚間睡得非常不安, 怎辦好?

可能BB日間玩得太利害,特別係臨訓前,又或都日間受了一些驚嚇.我BB有時都係咁,我會比保嬰丹佢食,等佢定吓驚.會好D.有時嚴重的話,我會連續比佢食兩至三日.
我用余仁生保嬰丹.
希望可以幫倒你哋la.我都試過無得訓,真係好灰.
不過你要弄清潔一點,這是否BB的習慣,If yes, 這就troublesome...我媽媽教我如果係咁,就要忍心唔理佢,由得佢,佢倦了,又無人理就自然會訓,不過frankly speaking,it is not easy to follow.
羲羲 :-P :-P :-P


別墅

積分: 882


3#
發表於 07-1-2 17:55 |只看該作者

Re: BB 晚間睡得非常不安, 怎辦好?

bb大哭, 可能有很多原因, 是否因為出牙仔 ? 或是肚仔唔舒服 ?


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


4#
發表於 07-1-2 21:23 |只看該作者

Re: BB 晚間睡得非常不安, 怎辦好?

1.比D余仁生珍珠未佢食
2.再買D碌柚葉煲水比佢沖涼
信不信由你..............
crystal888 寫道:
我的小朋友, 都13個月啦, 其實, 佢都幾精靈活潑, 都幾食得. 不過, 晚上訓得就非常唔好. 每每到半夜時份, 就大哭, 坐在床上, 又企係身, 大叫大嚷, 唔理佢, 就係咁叫, 唔收聲, 但一抱起, 就收聲, 訓返.

有時好彩, 佢一訓返, 我同爸爸都有得再訓, 好似昨晚咁, 抱都唔得, 大聲嚎叫, 我同爸爸OVER 個半鐘都無得訓.

請問, 有無人好似我咁, 請教下我一D方法啦, 我同爸爸, 就快死啦, 佢出世咁耐, 10隻手指數得出佢一覺訓到大天光有幾多晚. :-( :-( :-(

主 賜 平 安


男爵府

積分: 7906


5#
發表於 07-1-2 21:57 |只看該作者

Re: BB 晚間睡得非常不安, 怎辦好?

crystal,
同病相憐呀!!我個囝九個月,佢又係晚晚訓得好差.每晚醒3,4次,嚴重d就10次都有,佢醒左唔識自己訓返,會喊,但一抱起佢即刻訓返,不過有時都要暗一陣先訓.呢d已經變成習慣.我都再無一覺訓天光的機會,變成長期唔夠訓,後遺症後記性越來越差.長始落去都真係唔係辦法.而我更擔心bb睡不好對腦部發育有影響.有書教唔好即刻抱佢,但係我個囝係可以喊上一粒鐘都唔收聲,仲會喊到嘔,我地都係唔忍心,一直期望佢大d會訓得好d.
0603媽媽會所有媽咪試緊由得佢喊呢個方法,你去睇下佢地的分享.秘訣係兩個字:忍心


禁止訪問

積分: 2729


6#
發表於 07-1-3 05:20 |只看該作者

Re: BB 晚間睡得非常不安, 怎辦好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9006


7#
發表於 07-1-3 09:26 |只看該作者

Re: BB 晚間睡得非常不安, 怎辦好?

好多謝各位姊妹的教路呀, 其實, 我真係唔知阿仔做咩事會咁, 日間, 其實都係得奶奶湊, 又唔會玩得好癲. 我同老公一路都搵唔到原因. 老公就唔想俾保嬰丹, 因為佢唔多信, 但我有好多朋友都試過, 又真係幾好, 我估, 我都要買少少試.

按摩, 其實都試過, 不過唔係好work. 我會keep 住試, 因為我知道, 良好的睡眠, 對大人同BB都好重要.

再次多謝大家的指點呀. THANKS THANKS, 祝大家的BB快高長大, 精靈活潑.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo