想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 856


1#
發表於 13-9-14 21:50 |只看該作者
如題




大宅

積分: 1237


2#
發表於 13-9-15 00:08 |只看該作者

回覆:Tinyman 的帖子

咁你有冇塞藥,可能係D藥排返出黎




別墅

積分: 856


3#
發表於 13-9-15 09:00 |只看該作者

回覆:slimhui 的帖子

我有塞藥呀?咁你地會吾會咁?


大宅

積分: 1237


4#
發表於 13-9-15 10:10 |只看該作者

回覆:Tinyman 的帖子

因我朝早個支好似白色液體,夜晚係藥丸,所以我都會有白色藥丸殘渣同白色液體分秘出來,有時加左護墊,連底底都濕曬





別墅

積分: 856


5#
發表於 13-9-15 11:38 |只看該作者

回覆:slimhui 的帖子

我凈係需要照早塞藥咋。


別墅

積分: 856


6#
發表於 13-9-16 22:04 |只看該作者

回覆:slimhui 的帖子

你起邊間做㗎?幾時返E院check 呀?


大宅

積分: 1237


7#
發表於 13-9-16 22:46 |只看該作者

回覆:Tinyman 的帖子

我睇Dr Tay,養和做,你呢?




大宅

積分: 1237


8#
發表於 13-9-16 22:47 |只看該作者

回覆:slimhui 的帖子

放胎後十二至十四日,自己驗,不用返醫院




別墅

積分: 856


9#
發表於 13-9-16 23:15 |只看該作者

回覆:slimhui 的帖子

哦!幾時知結果呀?祝大家好孕!


大宅

積分: 1142

BK Milk勳章


10#
發表於 13-9-16 23:32 |只看該作者

引用:如題 +

原帖由 Tinyman 於 13-09-14 發表
如題
好正常!我係早晚都塞藥丸,d 藥會慢慢流返出嚟!我都要一兩個鐘換一次護墊,晚上仲用M巾!




大宅

積分: 1237


11#
發表於 13-9-16 23:36 |只看該作者

回覆:Tinyman 的帖子

中秋節個日驗,有點緊張,冇咩特別症狀,希望齊齊中




別墅

積分: 856


12#
發表於 13-9-17 16:11 |只看該作者

回覆:slimhui 的帖子

希望大家齊齊中啦!


大宅

積分: 1237


13#
發表於 13-9-17 16:40 |只看該作者

回覆:Tinyman 的帖子

我今早偷驗左啦




別墅

積分: 856


14#
發表於 13-9-17 16:51 |只看該作者

回覆:slimhui 的帖子

中嘛?


別墅

積分: 856


15#
發表於 13-9-17 16:54 |只看該作者

回覆:slimhui 的帖子

我依家先放胎第4日,等得好心急。


大宅

積分: 1237


16#
發表於 13-9-17 16:55 |只看該作者

引用:中嘛?

原帖由 Tinyman 於 13-09-17 發表
中嘛?
yes




大宅

積分: 1237


17#
發表於 13-9-17 16:57 |只看該作者

引用:我依家先放胎第4日,等得好心急。

原帖由 Tinyman 於 13-09-17 發表
我依家先放胎第4日,等得好心急。
等多六日就可以驗,我放胎後十日驗到




別墅

積分: 856


18#
發表於 13-9-17 17:07 |只看該作者

回覆:slimhui 的帖子

恭喜恭喜!你嗰時放幾多粒呀?我放5日胎,你估係咪可以早D驗呢?


大宅

積分: 1237


19#
發表於 13-9-17 17:22 |只看該作者

引用:恭喜恭喜!你嗰時放幾多粒呀?我放5日胎,

原帖由 Tinyman 於 13-09-17 發表
恭喜恭喜!你嗰時放幾多粒呀?我放5日胎,你估係咪可以早D驗呢?
放左2粒,我放3日胎,咁你應該可以早D驗




別墅

積分: 856


20#
發表於 13-9-17 17:56 |只看該作者

回覆:slimhui 的帖子

你估我第8日可以驗到嘛?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo