6個月-1歲

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4541


1#
發表於 13-9-4 14:33 |只看該作者
阿仔仲有幾日8個月,無啦啦有朝飲奶嗰陣,係咁嘔返晒出黎,琴日又係,佢飲左3安,我見佢跌左個奶樽,咁我就諗住餵佢飲,點知飲左幾啖,又係咁嘔返晒出黎,佢一向飲開6-7安架,有無人知點解會咁???同埋呢排唔係好肯飲奶,好似無咩胃口咁,琴晚訓前嗰餐奶,飲得一安添咋!點算??


禁止訪問

積分: 6021


2#
發表於 13-9-4 15:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94880


3#
發表於 13-9-4 15:38 |只看該作者
係唔係佢準備出牙仔所以冇咩胃口啊??如果佢食唔到就唔好夾硬要佢飲,到時嘔返出嚟仲唔好


大宅

積分: 4541


4#
發表於 13-9-4 16:27 |只看該作者

引用:會唔會因為脾胃虚吖?睇下bb情緒有無正常,

原帖由 鍾C9 於 13-09-04 發表
會唔會因為脾胃虚吖?睇下bb情緒有無正常,便便呢?如果系呢排都系甘,會唔會系笑話不良啊?去睇下醫生啦。 ...
佢呢幾日肚痾,昨天看了醫生,我有講俾醫生知個情況,但佢話因為我迫佢飲,其實我無迫呀,我只係見佢跌左個奶樽,所以餵埋佢飲,因為佢唔肯飲的話,係迫唔到的,況且,之前都未試過有咁嘅情況!



大宅

積分: 4541


5#
發表於 13-9-4 16:28 |只看該作者

引用:係唔係佢準備出牙仔所以冇咩胃口啊??如果

原帖由 wahiuma 於 13-09-04 發表
係唔係佢準備出牙仔所以冇咩胃口啊??如果佢食唔到就唔好夾硬要佢飲,到時嘔返出嚟仲唔好 ...
佢有4隻已經出左一半,未見到其他想出黎,我一向都無迫佢飲架,佢唔飲就算架!!


大宅

積分: 1220


6#
發表於 13-9-4 18:12 |只看該作者

回覆:rilakkuma8899 的帖子

我個女bb時都會嘔奶架,大大下就無啦。不過,如果佢病左,就會嘔返奶。有時佢連續两餐都嘔奶,咁我就知佢唔舒服啦,過幾個鐘,佢就真係會咳呀,發燒呀咁樣。所以你個b可能係肚唔舒服啫,好快就無事架啦,不用擔心


大宅

積分: 1220


7#
發表於 13-9-4 18:17 |只看該作者

回覆:rilakkuma8899 的帖子

我個囡唔舒服真係咩都唔食架喎,奶就一滴都唔想飲。但一定要飲多啲水,個病先會易啲好。我唯有俾餅仔佢食,食一,两啖就俾水佢飲,咁樣希望佢飲多啲水。唔飲奶,真係人都顛架,媽媽你要加油呀!


大宅

積分: 4541


8#
發表於 13-9-4 19:29 |只看該作者

引用:我個囡唔舒服真係咩都唔食架喎,奶就一滴都

原帖由 limanho 於 13-09-04 發表
我個囡唔舒服真係咩都唔食架喎,奶就一滴都唔想飲。但一定要飲多啲水,個病先會易啲好。我唯有俾餅仔佢食, ...
好彩佢都肯飲水!而奶就飲得3安!唉…………今日扭足一日,唔知做乜!


珍珠宮

積分: 40133


9#
發表於 13-9-4 20:57 |只看該作者
會唔會系食得太急喇?食慢少少。


珍珠宮

積分: 35821


10#
發表於 13-9-4 21:15 |只看該作者
肚疴胃口會差D,如果奶食得少,可以用固體補上,儘量食D佢覺得開胃嘅嘢


男爵府

積分: 5529


11#
發表於 13-9-4 23:14 |只看該作者
回覆 rilakkuma8899 的帖子

試下飲美素comfort特別配方, 防止嘔奶


大宅

積分: 4541


12#
發表於 13-9-4 23:19 |只看該作者

引用:回覆+rilakkuma8899+的帖子試下飲美素comfo

原帖由 DILENLI 於 13-09-04 發表
回覆 rilakkuma8899 的帖子

試下飲美素comfort特別配方, 防止嘔奶
醫生開左雀巢俾佢,希望慢慢好返!!


大宅

積分: 4541


13#
發表於 13-9-4 23:21 |只看該作者

引用:肚疴胃口會差D,如果奶食得少,可以用固體

原帖由 夢裡人 於 13-09-04 發表
肚疴胃口會差D,如果奶食得少,可以用固體補上,儘量食D佢覺得開胃嘅嘢
連粥仔都唔想食,醫生話唔好食水果同菜住,平時佢最愛香蕉都無得食了。


侯爵府

積分: 24750

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 13-9-5 09:47 |只看該作者
會唔會唔舒服呀


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


15#
發表於 13-9-5 10:44 |只看該作者
會唔會系個奶咀大,飲得好急,以致嘔奶。


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


16#
發表於 13-9-5 13:00 |只看該作者
飲得太快??換個奶咀試下


子爵府

積分: 12012

BB防敏心得分享勳章


17#
發表於 13-9-5 14:03 |只看該作者

回覆:8個月,嘔奶

我諗係呢排唔舒服,唔洗太擔心既


水晶宮

積分: 59284


18#
發表於 13-9-5 15:07 |只看該作者
係唔係佢都未餓啊??
試下遲啲先喂佢啦~~


翡翠宮

積分: 94880


19#
發表於 13-9-5 17:23 |只看該作者
rilakkuma8899 發表於 13-9-4 16:28
佢有4隻已經出左一半,未見到其他想出黎,我一向都無迫佢飲架,佢唔飲就算架!!

...

係啊,唔好逼佢,大人都會有時冇咩胃口,你唔逼佢嘅做法真係岩


禁止訪問

積分: 1768


20#
發表於 13-9-13 10:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo