跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2817


1#
發表於 07-1-5 03:40 |只看該作者

你地bb識轉身未呀?

大家ge bb進展成點呀?識轉身未?坐到未?
我仔仔前幾日成功自己轉到身,仲要好似以為自己好叻咁"爬"係度大叫=.=不過我就比佢嚇死喇,因為佢轉身ge時候我入左廚房洗野,一擰轉頭就見佢轉左身,嚇到我即刻跑出黎=.=好在未識爬....卒之今日就同c6去買左地膠比佢係地下自己慢慢轉
大家ge bb如果識轉身or學緊轉身,真係要小心d.....跌親bb真係心痛屎>.<


男爵府

積分: 5015


2#
發表於 07-1-5 04:12 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

bebee
朗朗3個幾月識轉身lu.....e+識識地爬同埋間中可以自己用 力"吉"起身!

坐就一時時啦,有時會中向前....


子爵府

積分: 12361


3#
發表於 07-1-5 04:57 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

joesimage 寫道:
bebee
朗朗3個幾月識轉身lu.....e+識識地爬同埋間中可以自己用 力"吉"起身!

坐就一時時啦,有時會中向前....
我個B都係呀~~~
yat仔終於成功喇~~~
兩個都係我心肝定&gt;3&lt;


男爵府

積分: 9146

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 07-1-5 13:07 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

:-( :-( :-(
1月2日果日,我去左洗碗叫我死佬睇住瑤瑤~
點知佢顧住打機瑤瑤係張床到look左落地,
我當堂嚇到係個廚房到大叫........
瑤瑤係到喊wo,不過我抱住佢好快就收左聲,
但係個頭仔就紅左囉~
我個死佬仲好意思係到鬧瑤瑤做咩咁曳~
佢一d都唔覺得自己做錯嫁囉.......


大宅

積分: 1207


5#
發表於 07-1-5 13:25 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

你地就好啦! 我個仔仲未識轉身, 坐更加不用說 :-( :-( :-(


男爵府

積分: 7472

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 07-1-5 17:50 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

我bb坐時,都係會向前中.


男爵府

積分: 7269

畀面勳章


7#
發表於 07-1-5 18:52 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

仲未識呀~"~
坐反而仲穩d..但唔知點解唔識轉,可能係我封實佢冇空間發揮!_!
06年7月8日在浸會醫院開刀出世,重2.55kg,身長46cm,頭圍32.5cm


洋房

積分: 206


8#
發表於 07-1-5 21:15 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

我個女4,5個月時都識轉身
依家都可以坐係度玩一陣
趴係度個petpet吉起身.....
勁搞笑
C:\Documents and Settings\User\My Documents\My Pictures\新資料夾


大宅

積分: 2817


9#
發表於 07-1-6 00:49 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

哇~你地d bb好西利呀>.<其實我仔仔想轉好耐,不過因為佢太重,所以姑娘話佢未支撐到自己重量就轉唔到.而家終於轉到真係好開心,不過最麻煩係,同佢沖完涼著衫同換片時佢又係咁轉....=0=坐係度時佢都係向前...捉住d腳趾...~"~而家企果時我只要比佢捉住我2隻手指都企得穩ge~仲試過左腳行前左半步咁多,哈哈~

cat:
你地要小心d呀.......行開行埋放佢係bb床會安全d呀!

洛紫:
你有冇買地膠or比佢係床度玩呀?做咩咁耐冇on msn架你=.=


男爵府

積分: 9146

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 07-1-6 02:14 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

bebee,

唉,慘在我個女唔肯係bb床呢....
佢係我地張床就反而肯自己玩一陣比我做下野~
平時我自己一個就會睇實佢黎做野既~
不過果日諗住我老公係到咪唔使睇住佢囉...
鬼知我老公佢顧住打機連個女都唔理咩~


男爵府

積分: 7269

畀面勳章


11#
發表於 07-1-6 02:21 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

tobey:
我一早買左地膠比佢喇...
不過我係用黎墊住個米奇水泡俾佢坐...
下次試下only放地膠比佢訓係度先~
我冇乜時間麻...咪廢時on msn囉= =
廢時一吹吹到唔知時間.我而家on左啦-.-
不過你又唔係度~
bebee0526 寫道:
哇~你地d bb好西利呀>.<其實我仔仔想轉好耐,不過因為佢太重,所以姑娘話佢未支撐到自己重量就轉唔到.而家終於轉到真係好開心,不過最麻煩係,同佢沖完涼著衫同換片時佢又係咁轉....=0=坐係度時佢都係向前...捉住d腳趾...~"~而家企果時我只要比佢捉住我2隻手指都企得穩ge~仲試過左腳行前左半步咁多,哈哈~

cat:
你地要小心d呀.......行開行埋放佢係bb床會安全d呀!

洛紫:
你有冇買地膠or比佢係床度玩呀?做咩咁耐冇on msn架你=.=
06年7月8日在浸會醫院開刀出世,重2.55kg,身長46cm,頭圍32.5cm


男爵府

積分: 5015


12#
發表於 07-1-6 02:25 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

bebee
梗係啦.....逸仔咁重~ 而家終於轉到啦,叻仔!!


大宅

積分: 4072


13#
發表於 07-1-6 02:35 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

唔知點解year d step掉轉晒, 佢3.5個月已經識企, 係完全放手嗰種, 4個月識坐, 依家5個月先至去轉吓身, 1同year換片就"轉"走咗!



子爵府

積分: 12361


14#
發表於 07-1-6 08:01 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

girahei

我覺得咁細個人仔就識企好搞笑~你bb企o個陣係咪唔洗扶都好定嫁企得??
girahei 寫道:
唔知點解year d step掉轉晒, 佢3.5個月已經識企, 係完全放手嗰種, 4個月識坐, 依家5個月先至去轉吓身, 1同year換片就"轉"走咗!
兩個都係我心肝定&gt;3&lt;


大宅

積分: 4072


15#
發表於 07-1-6 17:23 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?


[quote]
fiti 寫道:
girahei

我覺得咁細個人仔就識企好搞笑~你bb企o個陣係咪唔洗扶都好定嫁企得??[quote]


影呢張相嗰時year得3.5個月!!!!!!!!!!!








大宅

積分: 4072


16#
發表於 07-1-6 17:33 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

[quote]
fiti 寫道:
girahei

我覺得咁細個人仔就識企好搞笑~你bb企o個陣係咪唔洗扶都好定嫁企得??[quote]

我哋係完全放開晒手, 連健康院d姑娘同醫生都唔信, 要year"表演"比佢哋睇, 有1個女醫生仲好笑, 佢睇咗year"表演"之後, 就話佢都係時候返去進修吓!




男爵府

積分: 9146

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 07-1-6 19:06 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

year真係好叻唷....
唔知我瑤瑤幾時先識企呢~


別墅

積分: 574


18#
發表於 07-1-7 00:32 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

我個B都巳經識轉身喇,而坐都ok嘅....不過一陣就會跌底.


大宅

積分: 2817


19#
發表於 07-1-7 00:44 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

year真係好勁
我呀仔而家最勁都只係比佢捉住2隻手指企渣~


子爵府

積分: 12361


20#
發表於 07-1-7 01:01 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?


girahei 寫道:
fiti 寫道:
girahei

我覺得咁細個人仔就識企好搞笑~你bb企o個陣係咪唔洗扶都好定嫁企得??[quote]

我哋係完全放開晒手, 連健康院d姑娘同醫生都唔信, 要year"表演"比佢哋睇, 有1個女醫生仲好笑, 佢睇咗year"表演"之後, 就話佢都係時候返去進修吓!
[size=x-large]佢都係時候返去進修吓
兩個都係我心肝定&gt;3&lt;


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo