立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2817
男爵府
積分: 5015
子爵府
積分: 12361
joesimage 寫道: bebee 朗朗3個幾月識轉身lu.....e+識識地爬同埋間中可以自己用 力"吉"起身! 坐就一時時啦,有時會中向前....
積分: 9146
積分: 1207
積分: 7472
積分: 7269
洋房
積分: 206
bebee0526 寫道: 哇~你地d bb好西利呀>.<其實我仔仔想轉好耐,不過因為佢太重,所以姑娘話佢未支撐到自己重量就轉唔到.而家終於轉到真係好開心,不過最麻煩係,同佢沖完涼著衫同換片時佢又係咁轉....=0=坐係度時佢都係向前...捉住d腳趾...~"~而家企果時我只要比佢捉住我2隻手指都企得穩ge~仲試過左腳行前左半步咁多,哈哈~ cat: 你地要小心d呀.......行開行埋放佢係bb床會安全d呀! 洛紫: 你有冇買地膠or比佢係床度玩呀?做咩咁耐冇on msn架你=.=
積分: 4072
girahei 寫道: 唔知點解year d step掉轉晒, 佢3.5個月已經識企, 係完全放手嗰種, 4個月識坐, 依家5個月先至去轉吓身, 1同year換片就"轉"走咗!
別墅
積分: 574
fiti 寫道: girahei 我覺得咁細個人仔就識企好搞笑~你bb企o個陣係咪唔洗扶都好定嫁企得??[quote] 我哋係完全放開晒手, 連健康院d姑娘同醫生都唔信, 要year"表演"比佢哋睇, 有1個女醫生仲好笑, 佢睇咗year"表演"之後, 就話佢都係時候返去進修吓!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy