跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1501


1#
發表於 06-12-26 21:33 |只看該作者

有冇0411小朋友仲有介到片呀?

如題.
囝囝到而家都未介到片呀! :-(
佢出年讀K1啦, 我怕佢到時都未介到片, 咁點算??


珍珠宮

積分: 33190


2#
發表於 06-12-27 09:18 |只看該作者

Re: 有冇0411小朋友仲有介到片呀?

我阿女都要用片出街
係屋企就1時時著啦
唔駛 :-(
我相信before 出年k1
個個b 都應該會戒到片


大宅

積分: 4102

2018復活節勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 06-12-27 10:55 |只看該作者

Re: 有冇0411小朋友仲有介到片呀?

hi my daughter..also can't ah...... :-( :-( :-(


大宅

積分: 1819


4#
發表於 06-12-27 15:08 |只看該作者

Re: 有冇0411小朋友仲有介到片呀?

我囝囝都未介到片呀...
不過出年一定得嘅..
呢d野唔急得架,慢慢嚟啦...
我地一齊努力加油呀!!!!!


伯爵府

積分: 17618


5#
發表於 06-12-28 15:11 |只看該作者

Re: 有冇0411小朋友仲有介到片呀?

仲有子昂陪大家 :cry: :cry:


禁止訪問

積分: 3512


6#
發表於 06-12-28 17:49 |只看該作者

Re: 有冇0411小朋友仲有介到片呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17658


7#
發表於 07-1-1 21:10 |只看該作者

Re: 有冇0411小朋友仲有介到片呀?

我個寶貝女都未介到片,但到夏天應該介到嘅,大家加油呀! :lol: :lol: :lol:


子爵府

積分: 11870


8#
發表於 07-1-1 21:32 |只看該作者

Re: 有冇0411小朋友仲有介到片呀?

pandafong 寫道:
我個寶貝女都未介到片,但到夏天應該介到嘅,大家加油呀! :lol: :lol: :lol:

我仔仔都仲未介片。都唔知點算? 希望夏天會介得成功。
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


9#
發表於 07-1-5 18:06 |只看該作者

Re: 有冇0411小朋友仲有介到片呀?

我慇慇係夏天時已經介左大半啦..夜晚就要包片..係屋企就唔包片識嗌工人同佢去vv..出街就睇下去得耐唔耐..遠唔遠..唔遠唔耐就唔包..因為驚出街搵唔到廁所或者排長龍佢忍唔到..包片褲..不過佢都識嗌去vv..試過出到街佢話要去vv..點知搵唔到廁所..叫佢vv係條片褲度..佢死都唔肯..一路夾住一路喊住話要去vv..真係比佢激死又笑死 不過最後當然你v左係條片度啦..


男爵府

積分: 5672


10#
發表於 07-1-6 17:45 |只看該作者

Re: 有冇0411小朋友仲有介到片呀?

我仔仔都仲未介到片呀 :-( :-( 佢已經返咗n1一個月啦,老師話佢唔肯去呀


大宅

積分: 2320


11#
發表於 07-1-6 17:59 |只看該作者

Re: 有冇0411小朋友仲有介到片呀?

囡囡在1歲半時開始介,成兩個月成功介到,現在如果睡前冇去vv,就會用,你地都要努力呀


大宅

積分: 3548


12#
發表於 07-1-6 19:01 |只看該作者

Re: 有冇0411小朋友仲有介到片呀?

Vic Vic 而家都重戒緊, 係屋企同學校係ok既

但係出街同覺豬哥陣我就唔敢博啦



portiabb,
你張大頭相架mini電單車好英喎... 係邊有得賣??
貴唔貴呀??


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


13#
發表於 07-1-6 19:04 |只看該作者

Re: 有冇0411小朋友仲有介到片呀?

gogoMa

張相係影樓影ga咋..不過我見過鴨記有得賣..不過我諗唔平


大宅

積分: 2427


14#
發表於 07-1-7 18:55 |只看該作者

Re: 有冇0411小朋友仲有介到片呀?

Same as Hayden...but I won't cry...coz I am sure he can 介到片 before 3 years old.


伯爵府

積分: 17618


15#
發表於 07-1-8 01:40 |只看該作者

Re: 有冇0411小朋友仲有介到片呀?

阿仔今日同我講all ng ng 呀
希望之後佢真係識得講la...因為佢早兩日都仲係忍唔住懶出黎ga

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo