嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3653

MommyPanel勳章 瞓得好勳章


1#
發表於 13-9-19 14:00 |只看該作者
呀女唔肯食粥,我又試過abc粉,食兩日又唔食,今日試芝士意粉又食少少!




大宅

積分: 3653

MommyPanel勳章 瞓得好勳章


2#
發表於 13-9-19 14:01 |只看該作者

引用:呀女唔肯食粥,我又試過abc粉,食兩日又唔

原帖由 wingwing729 於 13-09-19 發表
呀女唔肯食粥,我又試過abc粉,食兩日又唔食,今日試芝士意粉又食少少!



...
食意粉




翡翠宮

積分: 94880


3#
發表於 13-9-19 15:48 |只看該作者
你煮ABC粉用乜湯底啊?湯底度落D芝士會香好多架

爛飯,烏冬,同埋麵包呢D有無俾BB試過?呢D都系碳水化合物,都一樣有營養架


禁止訪問

積分: 6021


4#
發表於 13-9-20 16:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9779


5#
發表於 13-9-20 20:37 |只看該作者
睇嚟佢鍾意芝士味?我同我囡囡都好鍾意吖,有芝士好香好好食嘎~


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


6#
發表於 13-9-20 21:20 |只看該作者
十三個月會比面同ABC粉..但未試炒蛋.


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


7#
發表於 13-9-20 22:36 |只看該作者
炒蛋就唔會,儘量會蒸既,比較健康

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo