自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8832


1#
發表於 07-1-4 03:24 |只看該作者

借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

本帖最後由 sako 於 22-2-13 03:02 編輯

D


侯爵府

積分: 21529


2#
發表於 07-1-4 03:44 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

下,佢都傻既,又唔係你賣有病or有問題既狗,佢自已唔like咋嘛,照道理唔換、唔退$亦合理!就算你肯換,都要話比佢聽問題唔係你地度,只不過見佢買左唔開心先換一次! ?-( :tongue:


大宅

積分: 4012


3#
發表於 07-1-4 04:12 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!



咁個女人底打


男爵府

積分: 8832


4#
發表於 07-1-4 04:48 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

本帖最後由 sako 於 22-2-13 03:03 編輯

D


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


5#
發表於 07-1-4 07:23 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

你咪由得佢做埋場大龍鳳囉!你地有理由既使乜怕左佢姐!!若果你地真係怕佢煩既咪俾番錢佢囉,反正狗仔咁得意都好快賣出,個女人唔like隻狗,勉強拎番去都唔會錫佢!


複式洋房

積分: 237


6#
發表於 07-1-4 07:58 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

個女人甘樣學乜野人養狗呀???

不過樓主,唔好意思講句~~~
我對一d有買賣狗仔既寵物店d人無乜好感,
因為真係有愛心的都一定賣唔落手...


子爵府

積分: 10572


7#
發表於 07-1-4 09:20 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

擺明佢自己唔鍾意,聲大夾惡,諗辦法想退錢.


男爵府

積分: 8832


8#
發表於 07-1-4 12:39 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

本帖最後由 sako 於 22-2-13 03:04 編輯

D


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 07-1-4 13:09 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

sako唔好勞氣,生意大家做法手法都唔同一定有衰人同好人的,客都一樣有d人以為自己有個臭錢買狗就好叻,最後可能養一陣又去買過第隻來養,你地睇下寵物果邊都有呢d衰狗主啦.

我覺得係個女人跟本唔想買唔係點會一來就已經咁態度,其實你地應該同訂狗個位傾,狗係佢訂,佢心急攪到而家咁大家都唔開心,就算當時報警佢地都冇理架,第一隻狗唔係比你地換左.第二隻狗唔係有病.第三佢係成年人冇人迫佢拎錢出來訂狗.
跟本當時就應該報警,呢個都係為自己間舖名譽問題,因為都好似有人咁講對狗舖冇好感都係一個原因,如果你地換比佢會比人以為你地d狗真係有問題,咁就對你地都唔好啦.

講真佢老公訂狗即係個男人鍾意啦,咁佢拎隻狗返去個女人唔鍾意係佢地自己事,咁唔通佢成家鍾意有個親戚來話唔鍾意隻狗就拎去掉左佢咩,除非佢地而家証明到隻狗有病如果唔係就要成交架啦,佢唔成交就係佢地自動棄權law.
<br><br>


男爵府

積分: 8832


10#
發表於 07-1-5 02:26 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

本帖最後由 sako 於 22-2-13 03:05 編輯

D


禁止訪問

積分: 4610


11#
發表於 07-1-5 02:47 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8832


12#
發表於 07-1-5 03:14 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

可以考慮
我可以掟係地下嗎?
定係掟面好呢
可預料佢又會話:我告你用錢襲擊我


大宅

積分: 2850


13#
發表於 07-1-5 09:28 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

唔好賣俾佢, 呢d人唔識養狗, &唔適合養狗, 唔好害o左可愛ge小生命


珍珠宮

積分: 36469


14#
發表於 07-1-5 11:03 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

Sako,
唔好 ,做邊行都好,打開門口做生意,你就要預左乜人都遇到,癲ge、喪ge、以為自己有學識/$就大哂ge 因為我做marketing/PR,搞好多event,你試過包你話大開眼界

事實,真係有好多冇良pet shop,令人有先入為主,少少野不滿都以為pet shop有心騙人,你唯有做好本份,清者自清啦!

至於個"醜4",我就definitely sure佢唔會錫隻狗(either 深 or 淺色),如果你同你老細都愛狗,你都唔忍心隻狗俾人恰啦;可否當你地買,掟番d$俾個"醜4",再幫隻狗搵個似人d 既主人,聽你講隻狗仔應不難賣ge


男爵府

積分: 6606


15#
發表於 07-1-5 11:35 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

係個女人唔


大宅

積分: 3121


16#
發表於 07-1-5 11:49 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

LokYauYau 寫道:
Sako,
唔好 ,做邊行都好,打開門口做生意,你就要預左乜人都遇到,癲ge、喪ge、以為自己有學識/$就大哂ge 因為我做marketing/PR,搞好多event,你試過包你話大開眼界

事實,真係有好多冇良pet shop,令人有先入為主,少少野不滿都以為pet shop有心騙人,你唯有做好本份,清者自清啦!

至於個"醜4",我就definitely sure佢唔會錫隻狗(either 深 or 淺色),如果你同你老細都愛狗,你都唔忍心隻狗俾人恰啦;可否當你地買,掟番d$俾個"醜4",再幫隻狗搵個似人d 既主人,聽你講隻狗仔應不難賣ge



好認同LokYauYau講法~~
我都係對買賣寵物的人好有保留!!!!!

如果樓主唔係當出售既狗狗是貨物的話, 請你&你老闆幫下d狗狗找個似番人既人先至賣俾佢. 唔好只係當做生意, 因為動物都有感覺, 有感情!!!
如果你眼見依個衰人咁既行為, 你都賣得落手, 我就真係睇唔到你地有幾愛狗勒~


水晶宮

積分: 52761


17#
發表於 07-1-5 11:52 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

咩狗都唔好賣比果個家人
既然狗主唔肯退錢
我係你就自己比返 2000蚊佢地 叫佢地過主
將來狗仔賣出左先扣返囉
比呢D 人搞到咁唔開心先唔抵嘛


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


18#
發表於 07-1-5 12:05 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

我都覺得你地退番錢比個女人,
淺啡既唔好賣比佢,
其他咩狗都唔好換比D 咁既人!
隻狗仔都可以再搵過個好主人,
到時賣得出先扣番囉。
你地打開門做生意,
都犯不著同呢D 癲婆嘈,
唔係唔知內情既見有人係舖面嘈,
咁樣影響聲譽唔值得。


大宅

積分: 2464


19#
發表於 07-1-5 12:25 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

應該咩色咩狗都唔好再賣比佢...呢d人唔係真心愛隻狗~
就算拎到返去我覺得隻狗bb都會受氣成日比佢打
佢呢d跟本唔係愛心,唔通我個頭染左金色我阿媽就唔愛我咩
都痴痴地架~


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


20#
發表於 07-1-5 12:47 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

呢個世界係有D 咁既賤人架!
我個pet groomer 話我知,
佢話而家佢都唔敢亂講野,
佢話有一個客係寵物店買左隻松鼠狗,
個pet groomer 睇左話佢知隻狗唔係純種,
因為佢係呢行二十幾年,好清楚。
點知呢個主人因為佢唔係純種,
竟然唔要隻狗呀!你話幾冷血呀!!
佢已經養左一排,大大吓先睇到D 特徵。
人同狗既關係,唔在乎狗既血統顏色,
而係主人同狗之間建立既感情嘛!
之後我個pet groomer 好內疚,
佢話自己一句無心說話,便害左隻狗。:-(


nikitaki 寫道:

唔通我個頭染左金色我阿媽就唔愛我咩
都痴痴地架~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo