嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2649


1#
發表於 13-9-19 09:14 |只看該作者
其實BB到幾多個月可以加成條菜去煲粥仔?只係用菜葉不要莖好似好浪費。


男爵府

積分: 5231


2#
發表於 13-9-19 11:48 |只看該作者

回覆:菜莖煲粥

自己食咯我bb十個月,我都冇俾菜莖


別墅

積分: 809


3#
發表於 13-9-19 14:40 |只看該作者

回覆:菜莖煲粥

點解唔食得菜莖吖?


翡翠宮

積分: 94880


4#
發表於 13-9-19 15:34 |只看該作者
9個月左右啦,其實煲淋,整碎都可以俾BB食嘅,可以mi佐外面果D皮,淨系俾個芯落去


男爵府

積分: 9779


5#
發表於 13-9-19 23:34 |只看該作者
菜莖大人食,菜葉儘量都俾小朋友食~~將就下啦~


大宅

積分: 1238


6#
發表於 13-9-20 00:13 |只看該作者

回覆:菜莖煲粥

係咪食菜莖怕難消化?我切碎晒甚至攪拌成蓉照俾未夠一歲嘅仔仔食,有無問題呀?




公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


7#
發表於 13-9-20 21:22 |只看該作者
BB七八個月時,我將成條菜切到好碎再放落粥仔度煲淋D,BB食到啊.


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


8#
發表於 13-9-20 21:27 |只看該作者
丁丁BeBe 發表於 13-9-20 00:13
係咪食菜莖怕難消化?我切碎晒甚至攪拌成蓉照俾未夠一歲嘅仔仔食,有無問題呀?



...

唔喺呀,我覺得菜莖多纖維,煲淋D唔會難消化,BB七八個月時我都喺切碎曬D菜加落粥仔度煲淋,BB食到呀.BUT啱開始試嗰時我會MI咗菜莖層皮


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


9#
發表於 13-9-20 22:35 |只看該作者
其實如果你整碎佢既都可以架

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo