在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1568


1#
發表於 13-3-27 01:00 |只看該作者
大果個啱啱6歲,細果個9個月,平曰自己湊細B,大果個畀工人湊返學、做家務!工人差唔多到期了,頭痛!請呢,要用好多錢養工人,仲有其他方面因素!唔請呢,又驚自己手忙腳亂搞唔點算好呢?!有冇媽咪自己湊兩個細佬都冇問題噶?冇勇氣唔用工人!用好似唔得,唔用又覺得自己一腳踢好難!


大宅

積分: 2915


2#
發表於 13-3-27 01:51 |只看該作者
如果有能力一定請工人,你會冇咁大壓力。我一個四歲,一個十一個月大。我冇可能唔請,冇工人我會生存唔到。因為老公從不幫手。所以另一個因素是老公會否幫手煮飯和做家務。


男爵府

積分: 7715


3#
發表於 13-3-27 03:33 |只看該作者

引用:大果個啱啱6歲,細果個9個月,平曰自己湊細

原帖由 sally美美 於 13-03-27 發表
大果個啱啱6歲,細果個9個月,平曰自己湊細B,大果個畀工人湊返學、做家務!工人差唔多到期了,頭痛!請呢 ...
大嗰個6歲可以唔請都得,頭1個月喺會辛苦D,但慢慢run返順個流程,以子女行先,家務做到咪做囉。我工人做咗4年約滿就無再請,我1湊3都OK,你無理由唔得嘅~


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 13-3-27 05:22 |只看該作者
信心問題, 個人取向問題O者. 有心做, 冇話唔得.


大宅

積分: 1688


5#
發表於 13-3-28 01:01 |只看該作者

引用:大果個啱啱6歲,細果個9個月,平曰自己湊細

原帖由 sally美美 於 13-03-27 發表
大果個啱啱6歲,細果個9個月,平曰自己湊細B,大果個畀工人湊返學、做家務!工人差唔多到期了,頭痛!請呢 ...
有人幫下手好D,唔用工人唔係唔得,但吃力,送大仔學野出入都要帶埋個細,同大溫習,就唔得閒理細




禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 13-3-28 06:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5263


7#
發表於 13-3-28 08:05 |只看該作者

回覆:請工人定系唔請好?

我有兩個bb, 用工人只係等自己可以間中出下街、同老公去拍下拖, 無工人我信是ok的, 只係無甘free




大宅

積分: 1568


8#
發表於 13-3-28 14:38 |只看該作者
lazyqueen80 發表於 13-3-8 01:01
有人幫下手好D,唔用工人唔係唔得,但吃力,送大仔學野出入都要帶埋個細,同大溫習,就唔得閒理細



...
大仔返半曰小學咋!如果返全日我可以搞定了,功課又多,課外活動又多,愁!工人主要送大返學、做家務!細自己湊,大果個返屋企都要跟進!工人可以應我急!有時自己買菜!


子爵府

積分: 10669

醒目開學勳章


9#
發表於 13-3-28 15:31 |只看該作者
記得之前有媽咪講過一句, 養兵千日,用在一時, 我都係2個小朋友, 1個3歲幾,1個歲半, 我都好想等細果個一齊返左全日班後就唔使用姐姐請鐘點, 但發覺當是但1個小朋友病左,OR 自己病左既時間, 姐姐既作用真係好大, 仲有就係功課時間, 點都最好單對單,有人幫手睇住第2個, 咁會舒服好多


禁止訪問

積分: 6500


10#
發表於 13-3-28 18:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6500


11#
發表於 13-3-28 18:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1568


12#
發表於 13-3-28 19:06 |只看該作者
本帖最後由 sally美美 於 13-3-31 23:53 編輯
kck_88發…………表於 13-3-28 18:36
回覆 sally美美 的帖子

你仔讀邊間呀,點解仲有半日制??

%*#%*#%


大宅

積分: 1568


13#
發表於 13-3-28 19:11 |只看該作者
回覆 kck_88 的帖子

有你說的這樣的感覺!試過細果個不舒服去住院,自己也去照顧了!大果個有工人姐姐在,可以正常返學、食飯!


大宅

積分: 1568


14#
發表於 13-3-28 19:13 |只看該作者
yuffieyip 發表於 13-3-28 15:31
記得之前有媽咪講過一句, 養兵千日,用在一時, 我都係2個小朋友, 1個3歲幾,1個歲半, 我都好想等細果個一齊返 ...
系呀!用在一時,應到急,又覺得好渦!


禁止訪問

積分: 6500


15#
發表於 13-3-28 19:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1568


16#
發表於 13-3-28 19:21 |只看該作者
LittleMss 發表於 13-3-28 06:09
其實好多FTM無咁能力都可以自己湊3個啦, 只要安排得好, 事在人為啫.

不過而家好呢?人已經 ...
我好佩服果滴一個湊三個嘅媽咪!相對比較,覺得自己好渣,人地好叻!有朋友一個人,湊3個,一曰冇時停,但都是湊了三四年足之熬出來了!爲什麼自己不行呢?反反複複問自己!唉!


大宅

積分: 1568


17#
發表於 13-3-28 19:30 |只看該作者
kck_8都幾發表於 13-3-28 21
回覆 sally美美 的帖子

你就好啦中西區校網
返哩間學校都幾辛苦!小朋友父母都辛苦!如果湊一個得,早排bb病佐,唔得閑跟功課,考試唔合格,被在老師鬧啊!壓力好大!其實去一間輕鬆點的小學,小朋友開心滴!以架日日功課、練習,小朋友應付唔到時,容易病,容易變木訥!唔系個個可以適應到!尤其家裡生多個時,無暇以顧!


禁止訪問

積分: 6500


18#
發表於 13-3-28 19:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6500


19#
發表於 13-3-28 19:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6500


20#
發表於 13-3-28 19:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo