論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7693


1#
發表於 13-9-21 21:37 |只看該作者
明天見個姐姐,應該問咩問題先可知佢性格或特性呢?
佢做緊,但想轉工,我就姐姐快完約,我想轉姐姐,有乜要注意呢?


禁止訪問

積分: 5337


2#
發表於 13-9-21 21:56 |只看該作者

引用:明天見個姐姐,應該問咩問題先可知佢性格或

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7693


3#
發表於 13-9-21 22:01 |只看該作者

回覆:明天見姐姐,有乜要問呢?

見下先law. 我就出年2月先到,或者到時佢都完約


大宅

積分: 1857


4#
發表於 13-9-21 22:03 |只看該作者
信唔過。


大宅

積分: 1857


5#
發表於 13-9-21 22:05 |只看該作者
如果真係要問,問佢為何轉工,咩工至想做,佢現僱主知唔知佢打算走。


男爵府

積分: 8392


6#
發表於 13-9-21 22:24 |只看該作者

回覆:明天見姐姐,有乜要問呢?

通常都話屋企邊個對她唔好,大話連番下冊一百字,總之請唔過,話得唔做係你屋企都會,自己想清楚啦




男爵府

積分: 7693


7#
發表於 13-9-21 22:59 |只看該作者

回覆:明天見姐姐,有乜要問呢?

我家姐姐出年2月到期,我同佢講唔續約早d通知我,佢話知啦!
咁佢出去搵工時人都認為都佢係未完約?都會覺得佢有問題?
佢做埋今年係6年啦,本以為佢會繼續做,但原來佢都有想走打算,所以就開始搵姐姐啦!
呢個見工姐姐係我朋友佢屋企做個姐姐係附近識,見佢平日都ok. 又係搵緊工,就幫我約左見下,未知會點


禁止訪問

積分: 5337


8#
發表於 13-9-22 00:26 |只看該作者

引用:我家姐姐出年2月到期,我同佢講唔續約早d通

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7693


9#
發表於 13-9-22 00:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alanaudio+於+13-09-21+發表

原帖由 Kwan126 於 13-09-22 發表
咁你家工人唔續約佢搵新顧主都係搵出年2月既事,佢唔係講依家唔做?見你講話見工工人話想轉工你係講緊佢依 ...
應該係到期先,我都係想到期先轉
另想問係咪完約前2個月完約都係叫完約呢?
再扣大假咪成2個半月?


禁止訪問

積分: 5337


10#
發表於 13-9-22 09:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Kwan126+於+13-09-22+發表咁

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5337


11#
發表於 13-9-22 09:42 |只看該作者

回覆:明天見姐姐,有乜要問呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7693


12#
發表於 13-9-22 13:37 |只看該作者

回覆:明天見姐姐,有乜要問呢?

我聽人講話到期前2個月完,都叫完約,但唔知係咪真?
如2月到期,咁12月就可完約,扣多14日大假,咁就2個半月。
但我未試過,唔知係咪,所以問下各位係咪真?


民房

積分: 28


13#
發表於 13-9-23 21:42 |只看該作者
回覆 alanaudio 的帖子

有冇印尼姐姐好介紹?我想請,中介公司抬左幾個,吾系眼不停眨,就系個樣好殘的!


男爵府

積分: 7693


14#
發表於 13-9-23 22:47 |只看該作者

引用:回覆+alanaudio+的帖子有冇印尼姐姐好介紹

原帖由 WongLinda 於 13-09-23 發表
回覆 alanaudio 的帖子

有冇印尼姐姐好介紹?我想請,中介公司抬左幾個,吾系眼不停眨,就系個樣好殘的! ...
吓,我都無喎,我呢個用左好耐,佢越做越無心檵機,唔係都費事轉


大宅

積分: 4872


15#
發表於 13-9-24 09:23 |只看該作者
個姐姐做做下想轉工, 真係信唔過, e d我都費事見.
一陣係自己屋企做做下又唔想做又出去見工, 到時自己又要再請過仲麻煩.
請e d斷約姐姐真係搵自己笨

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo