跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5542


1#
發表於 13-9-28 02:01 |只看該作者
開咗學一個月了,小朋友適應咗未ar?我仔係12月31日,同老公商量過之後,都繫俾BB讀k1,返下午班。




別墅

積分: 544


2#
發表於 13-10-3 22:11 |只看該作者

引用:開咗學一個月了,小朋友適應咗未ar?我仔係

原帖由 kingsley_2010 於 13-09-28 發表
開咗學一個月了,小朋友適應咗未ar?我仔係12月31日,同老公商量過之後,都繫俾BB讀k1,返下午班。



...
我女系12月20上午班!開頭都會喊住甘自己入課室,系上星期4開始先冇喊!


侯爵府

積分: 20274

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 瞓得好勳章 食得好勳章 開心吸收勳章 大廚勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-10-4 01:36 |只看該作者

引用:開咗學一個月了,小朋友適應咗未ar?我仔係

原帖由 kingsley_2010 於 13-09-28 發表
開咗學一個月了,小朋友適應咗未ar?我仔係12月31日,同老公商量過之後,都繫俾BB讀k1,返下午班。



...
我女12月3返全日k1喊左成個月


大宅

積分: 2326


4#
發表於 13-10-7 00:07 |只看該作者

回覆:你地個小朋友讀k1 or n ?讀邊間學校ar?

喊左1星期就無喊,依家好鐘意返學添





大宅

積分: 2317


5#
發表於 13-10-7 13:00 |只看該作者

回覆:kingsley_2010 的帖子

我仔12月17日,已經上k1,無喊,好快識應了新學校,仲常常唱老師教的歌仔,好開心




男爵府

積分: 5542


6#
發表於 13-10-7 13:05 |只看該作者

引用:我仔12月17日,已經上k1,無喊,好快識應了

原帖由 may_home1126 於 13-10-07 發表
我仔12月17日,已經上k1,無喊,好快識應了新學校,仲常常唱老師教的歌仔,好開心



...
你就好啦,個仔咁乖,我仔一著校服就開始喊。




大宅

積分: 2317


7#
發表於 13-10-7 19:01 |只看該作者

回覆:kingsley_2010 的帖子

多d鼓勵啦,我常常讚佢著校服好靚仔




男爵府

積分: 5542


8#
發表於 13-10-7 19:31 |只看該作者

引用:多d鼓勵啦,我常常讚佢著校服好靚仔 +

原帖由 may_home1126 於 13-10-07 發表
多d鼓勵啦,我常常讚佢著校服好靚仔
我日日贊啦,都唔work,話媽咪要返工,屋企無人湊,都當廢話。




大宅

積分: 4348

2018復活節勳章 畀面勳章


9#
發表於 13-10-7 19:35 |只看該作者

回覆:你地個小朋友讀k1 or n ?讀邊間學校ar?

我仔差不多返了3星期才無喊,還叻到介片了


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo