美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3049


1#
發表於 13-10-5 01:02 |只看該作者
咁多位,我想問有冇人知道這部冷凍機在日本那裡有得買? 為港幣多少錢?
有冇用過嗎? 好唔好用?

http://www.hitachi-hk.com.hk/tc/features_highlight/index_id_11.html



THX


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo