懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 660


1#
發表於 13-9-28 16:54 |只看該作者
我囝囝訓教時些呼吸聲好大,正常嗎




大宅

積分: 4300


2#
發表於 13-9-28 21:21 |只看該作者

回覆:七日人仔b 呼吸是否好大聲架

我亞B也是一樣,E生話係咁,因氣管未發育好,係有D聲好似有鼻涕和痰咁!正常喎!




大宅

積分: 4309


3#
發表於 13-9-29 08:55 |只看該作者

引用:我亞B也是一樣,E生話係咁,因氣管未發育好

原帖由 giman 於 13-09-28 發表
我亞B也是一樣,E生話係咁,因氣管未發育好,係有D聲好似有鼻涕和痰咁!正常喎!



...
咁幾時先會冇左 d 聲呢?




大宅

積分: 4300


4#
發表於 13-9-29 12:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+giman+於+13-09-28+發表我亞B

原帖由 bibibala 於 13-09-29 發表
咁幾時先會冇左 d 聲呢?
約三個月到la!





大宅

積分: 4125

認識瑞士牛牛第二回


5#
發表於 13-9-29 13:20 |只看該作者

引用:我囝囝訓教時些呼吸聲好大,正常嗎 +

原帖由 yoyo0926 於 13-09-28 發表
我囝囝訓教時些呼吸聲好大,正常嗎
我朋友個女都係禁"大個左就無了




水晶宮

積分: 53016


6#
發表於 13-9-29 13:46 |只看該作者

回覆:七日人仔b 呼吸是否好大聲架

我女初生時都係咁,好似有痰咁聲,醫生話初生b未發育得好,依家三個半月無事了




伯爵府

積分: 16651


7#
發表於 13-9-29 14:21 |只看該作者

回覆:七日人仔b 呼吸是否好大聲架

我囡初生都係咁,唔記得幾耐就無野


別墅

積分: 785


8#
發表於 13-9-29 15:22 |只看該作者

回覆:yoyo0926 的帖子

我仔都系甘,E生講未未發育好,宜家佢已經快四個月,都仲系甘,唔知要幾大先會好返。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo