立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 660
大宅
積分: 4300
積分: 4309
原帖由 giman 於 13-09-28 發表 我亞B也是一樣,E生話係咁,因氣管未發育好,係有D聲好似有鼻涕和痰咁!正常喎! ...
原帖由 bibibala 於 13-09-29 發表 咁幾時先會冇左 d 聲呢?
積分: 4125
原帖由 yoyo0926 於 13-09-28 發表 我囝囝訓教時些呼吸聲好大,正常嗎
水晶宮
積分: 53016
伯爵府
積分: 16651
積分: 785
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy