婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5977

畀面勳章


1#
發表於 13-10-3 09:52 |只看該作者
似係發炎, 郁下都痛, 深呼吸都痛
我仲餵緊人奶, 可以去睇咩科呀?
沙田有冇醫生介紹??


別墅

積分: 824


2#
發表於 13-10-4 02:37 |只看該作者
Sister,我都有呢個問題呀,我係左邊好痛,問過物理治療師,話我左邊雞翼位好突,果一區既肌肉唔夠力,要做伸展運動慢慢強化佢,最簡單既就係向上伸直拉筋!


男爵府

積分: 5977

畀面勳章


3#
發表於 13-10-4 08:24 |只看該作者

引用:Sister,我都有呢個問題呀,我係左邊好痛,

原帖由 Chauyy 於 13-10-04 發表
Sister,我都有呢個問題呀,我係左邊好痛,問過物理治療師,話我左邊雞翼位好突,果一區既肌肉唔夠力,要做 ...
尋日終於去睇普遍科,好彩醫生話唔嚴重,肌肉無腫起,食消炎藥就OK,我有做用肌肉強化運動,不過背肌都係唔夠




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo