婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   2


水晶宮

積分: 65733


1#
發表於 13-10-2 17:21 |只看該作者
我媽媽已經八十歲,身體肥胖,但唔肯行或做輕巧既運動,最近覺得膝頭哥同腳眼痛,好多老人家就話骨退化,睇醫生都冇用。有D就話睇普通科先,評估後去做物理治療好D。有冇jm家中老人家有類此經驗,又或者睇醫生好番,可介紹醫生呢?


大宅

積分: 3926


2#
發表於 13-10-2 21:44 |只看該作者

回覆:HLDMaMa 的帖子

首先,她要減肥。如果家人勸告她不聽,可試下由醫生口講。當然,80 歲老人家一定骨質退化。可考慮看老人科醫生,他們對老人家較有耐性。如有需要,我媽媽以前看過一位,在油麻地。


水晶宮

積分: 65733


3#
發表於 13-10-2 21:53 |只看該作者

回覆:有冇好既又有醫德既骨科醫生在港島區

而加搵咗個骨科醫生在九龍區,已book咗明天睇咗先,但怕每天要做物理療。來回的士都三佰蚊,所以長
逺要喺香港區找醫生,希望有好轉。謝謝回覆!


複式洋房

積分: 469


4#
發表於 13-10-3 15:02 |只看該作者

回覆:HLDMaMa 的帖子

中環傅偉基醫生
有醫德好好人





水晶宮

積分: 65733


5#
發表於 13-10-3 15:13 |只看該作者
回覆 cici02012 的帖子

唔該哂,啱啱過九龍睇完,做埋物理治療,醫生話佢太肥,D體重墜哂腳度,所以發炎。我記低醫生名,日後唔駛去甘逺。THX!


複式洋房

積分: 469


6#
發表於 13-10-3 15:24 |只看該作者

回覆:HLDMaMa 的帖子






大宅

積分: 1333


7#
發表於 13-10-3 18:54 |只看該作者

回覆:有冇好既又有醫德既骨科醫生在港島區

中環卡佛大廈 江明發醫生


水晶宮

積分: 65733


8#
發表於 13-10-3 23:00 |只看該作者

回覆:有冇好既又有醫德既骨科醫生在港島區

謝謝回覆。


男爵府

積分: 6970


9#
發表於 13-10-4 00:00 |只看該作者
區鼎華,CWB


水晶宮

積分: 65733


10#
發表於 13-10-4 07:54 |只看該作者

回覆:augkBB 的帖子

謝謝回覆。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo