自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


伯爵府

積分: 18779


1#
發表於 13-10-3 23:07 |只看該作者
通常都係c6,但如果同c6有唔開心,都唔知同邊個講


子爵府

積分: 12002


2#
發表於 13-10-3 23:08 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

唔同人講,我最親既人就係c6,但連佢都唔多鐘意聽我呻,所以我唯有自己收埋


禁止訪問

積分: 30006


3#
發表於 13-10-3 23:09 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7765


4#
發表於 13-10-3 23:11 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

同老公的不愉快,無同人講,怕家人知道會擔心,亦唔會同朋友講,無必要....所以只會在BK發洩下,呻完鬧完個心真係會好舒暢





子爵府

積分: 10469

陪月勳章


5#
發表於 13-10-3 23:11 |只看該作者

引用:通常都係c6,但如果同c6有唔開心,都唔知同

原帖由 minikin 於 13-10-03 發表
通常都係c6,但如果同c6有唔開心,都唔知同邊個講
唔講,係c6同佢家人令我唔開心,唔知可以同邊個講




珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 13-10-3 23:11 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

搵好朋友

全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


大宅

積分: 2650


7#
發表於 13-10-3 23:12 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

多數同自己講,人大咗唔想下下同人解釋。。又唔係個個fd 都明我。。廢事講!


侯爵府

積分: 24384


8#
發表於 13-10-3 23:12 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

同媽媽講




侯爵府

積分: 21304

hashtag影視迷勳章


9#
發表於 13-10-3 23:12 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

自己療傷係最好

老餅會員上科林只求開心!


珍珠宮

積分: 35261


10#
發表於 13-10-3 23:13 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

同best fd講。。。


子爵府

積分: 11103


11#
發表於 13-10-3 23:15 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

自己同自己講


男爵府

積分: 7052

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 13-10-3 23:17 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

自己同自己療傷,聽日就唔記得


伯爵府

積分: 18779


13#
發表於 13-10-3 23:17 |只看該作者

引用:唔同人講,我最親既人就係c6,但連佢都唔多

原帖由 小小葉 於 13-10-03 發表
唔同人講,我最親既人就係c6,但連佢都唔多鐘意聽我呻,所以我唯有自己收埋

...
我發現依家開始都係咁


男爵府

積分: 9115


14#
發表於 13-10-3 23:17 |只看該作者
朋友....我同我啲朋友互掟情緒垃圾, 之後失憶


伯爵府

積分: 18779


15#
發表於 13-10-3 23:18 |只看該作者

引用:多數同自己講,人大咗唔想下下同人解釋。。

原帖由 Natalie86 於 13-10-03 發表
多數同自己講,人大咗唔想下下同人解釋。。又唔係個個fd 都明我。。廢事講!

...
好有同感


子爵府

積分: 11847

好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 13-10-3 23:18 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

天父



點評

funnyukyuk    發表於 13-10-4 09:39


珍珠宮

積分: 38783

春季勳章 玩具勳章 畀面勳章


17#
發表於 13-10-3 23:19 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

ak lm


公爵府

積分: 27198

最關心BB問題熱投勳章 陪月勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-10-3 23:19 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

同男朋友講。




寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 13-10-3 23:19 |只看該作者

引用:唔同人講,我最親既人就係c6,但連佢都唔多

原帖由 小小葉 於 13-10-03 發表
唔同人講,我最親既人就係c6,但連佢都唔多鐘意聽我呻,所以我唯有自己收埋

...
Same as u, 所以自己唔開心就算




珍珠宮

積分: 38783

春季勳章 玩具勳章 畀面勳章


20#
發表於 13-10-3 23:19 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

bk jm手殘打錯


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo