美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2272


1#
發表於 13-10-3 16:39 |只看該作者
邊隻防曬底霜好用?請大家推介下。


大宅

積分: 2363


2#
發表於 13-10-3 17:21 |只看該作者
資生堂 for face既 spf 43度, 好爽唔"笠", 貴買平用, 用少少就可以搽全面, 一支可以用成年!


伯爵府

積分: 15180

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 HiPP勳章(2) 2018復活節勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


3#
發表於 13-10-3 22:17 |只看該作者
回覆 cosechan 的帖子

我用lancome


大宅

積分: 2272


4#
發表於 13-10-3 22:47 |只看該作者

回覆:geinammama 的帖子

幾錢?



大宅

積分: 2363


5#
發表於 13-10-4 10:14 |只看該作者
回覆 cosechan 的帖子

about $3XX, haven't buy it for a long time because i am using the one which was bought from last year, maybe the price is raised nearly year~


禁止訪問

積分: 1098


6#
發表於 13-10-4 14:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 871


7#
發表於 13-10-4 14:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2272


8#
發表於 13-10-4 15:10 |只看該作者

引用:回覆+cosechan+的帖子用緊yojiya的防曬底霜

原帖由 Bonbon0224 於 13-10-04 發表
回覆 cosechan 的帖子

用緊yojiya的防曬底霜〜上左面好滑亦都唔立!又係睇台灣d blogger介紹先買黎用〜最緊 ...
邊度有得賣呀?thx


禁止訪問

積分: 871


9#
發表於 13-10-4 18:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4094


10#
發表於 13-10-4 19:30 |只看該作者

回覆:geinammama 的帖子

防曬你搽甘少等於無搽,之前睇本皮膚科醫生的書,起碼用十蚊銀份量!所以一支面部防曬,我三個月內就用完




大宅

積分: 2272


11#
發表於 13-10-4 20:30 |只看該作者

回覆:防曬底霜

其實我用緊clinique果枝,都幾好用,好水,控油都ok,不過貴左啲,好快用哂,而家買左neutrogena,幾低用,但控油唔得,所以想搵下邊隻好用,想試下新嘢


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo