自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9748

畀面勳章


1#
發表於 07-2-22 00:02 |只看該作者

有無媽咪識貨幫我睇吓~~

click here
有無媽咪知lee個袋係咩年款??
而家原價賣緊幾錢??
若要人不知,唔好太低B~~~


大宅

積分: 4688

醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 07-2-22 00:07 |只看該作者

Re: 有無媽咪識貨幫我睇吓~~

羅湖貨~~100%假既~~~
我識人買~~唔使200都入到呢個袋~~
我家有個跆拳小子,仲有影后妹妹


男爵府

積分: 9748

畀面勳章


3#
發表於 07-2-22 00:10 |只看該作者

Re: 有無媽咪識貨幫我睇吓~~

咁即係westwood本身無出過lee隻款袋??
如果專門店有無??
若要人不知,唔好太低B~~~


男爵府

積分: 7573


4#
發表於 07-2-22 01:56 |只看該作者

Re: 有無媽咪識貨幫我睇吓~~

比堅野平成十倍,100%假野,不如打去海關,捉到佢你好似有錢收


別墅

積分: 680


5#
發表於 07-2-22 01:57 |只看該作者

Re: 有無媽咪識貨幫我睇吓~~

所以話我真係唔敢買vivienne westwood :-(


男爵府

積分: 7573


6#
發表於 07-2-22 02:22 |只看該作者

Re: 有無媽咪識貨幫我睇吓~~

@貓小姐@ 寫道:
所以話我真係唔敢買vivienne westwood :-(


yahoo好多LV都只係貴二三佰,對比LV低D


別墅

積分: 680


7#
發表於 07-2-22 02:34 |只看該作者

Re: 有無媽咪識貨幫我睇吓~~

vivienne westwood我唔曉分真假
LV同Gucci易分D~

不過我呢D學生妹都係用$45個袋返學咋..haha

grand2005 寫道:
[quote]
@貓小姐@ 寫道:
所以話我真係唔敢買vivienne westwood :-(


yahoo好多LV都只係貴二三佰,對比LV低D [/quote]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo