跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2634


1#
發表於 07-2-28 09:35 |只看該作者

去旅行用咩水沖奶

3月中會同奕騫去日本旅行7日,
想問吓用咩水沖奶好呢


大宅

積分: 3235


2#
發表於 07-2-28 09:56 |只看該作者

Re: 去旅行用咩水沖奶

我地第一次出門-澳門, 諗住唔洗帶水去, 結果bb唔肯飲用澳門水開既奶:-( ~
之後去日本, 係香港帶左hk水過去, 頭幾日用hk水煲滾, 之後用日本酒店d水喉水煲滾, okay!
岩岩去台灣, 帶左蒸餾水當凍水用(因為岩岩屋企用晒d凍滾水), 去到熱水又係用酒店d水喉水煲滾, okay!
btw, d水寄倉時, 會有少少漏(唔知係咁氣壓問題), 用2層膠袋包好~

[/url]


大宅

積分: 2634


3#
發表於 07-2-28 19:51 |只看該作者

Re: 去旅行用咩水沖奶

唔該哂
該用戶已被刪除

4#
發表於 07-3-1 00:48 |只看該作者

Re: 去旅行用咩水沖奶

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo