心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 29725


1#
發表於 07-2-22 12:07 |只看該作者

羊孖~~~happy brithday to you~~~

禾巾日起身硬械有件樹要助,不過唔記得,典豬沖沖下涼就醒起,

禾械樹祝羊孖~~

[size=xx-large]生日快樂!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


2#
發表於 07-2-22 12:10 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

[size=x-large]羊媽, 亞婆都祝你生日快樂, 申柴fit到漏油, 全家都聽晒你話, 個個都錫晒你, 連亞婆都錫晒你, 今晚玩得開心d!!!


翡翠宮

積分: 76971


3#
發表於 07-2-22 12:12 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

婆婆佢是羊家ceo雷典灰有賢唔天佢化

[size=xx-large]羊奶, 禾捉李今年勝舊年, 青春長駐, 龍馬精神, 最緊要就械生日快樂!!!!


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


4#
發表於 07-2-22 14:51 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

[size=large]
雲妮,
我好開心你記得我生日
多謝~多謝!

WINNIEYIP 寫道:
禾巾日起身硬械有件樹要助,不過唔記得,典豬沖沖下涼就醒起,

禾械樹祝羊孖~~

[size=xx-large]生日快樂!


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


5#
發表於 07-2-22 14:53 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

[size=large]多謝....婆婆!
小路 寫道:
[size=x-large]羊媽, 亞婆都祝你生日快樂, 申柴fit到漏油, 全家都聽晒你話, 個個都錫晒你, 連亞婆都錫晒你, 今晚玩得開心d!!!


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


6#
發表於 07-2-22 14:54 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

[size=large]牛牛,
多謝您的祝福!

ringoivy 寫道:
婆婆佢是羊家ceo雷典灰有賢唔天佢化

[size=xx-large]羊奶, 禾捉李今年勝舊年, 青春長駐, 龍馬精神, 最緊要就械生日快樂!!!!


公爵府

積分: 29725


7#
發表於 07-2-22 15:55 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

羊孖~~

巾晚去冰樹慶祝呀

祝你囝囝聽聽話話,(希望冇記錯喇 :mrgreen: )


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


8#
發表於 07-2-22 16:13 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

都唔知去邊慶祝呀
c6都冇表示 :-( :-( :-(

我個仔係3月13日生日
WINNIEYIP 寫道:
羊孖~~

巾晚去冰樹慶祝呀

祝你囝囝聽聽話話,(希望冇記錯喇 :mrgreen: )


公爵府

積分: 28065


9#
發表於 07-2-22 17:45 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

[size=x-large]揚媽~~祝你生日快樂!!! Happy Birthday!!!


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


10#
發表於 07-2-22 18:26 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

[size=large]thanks!
Ivy124 寫道:
[size=x-large]揚媽~~祝你生日快樂!!! Happy Birthday!!!


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


11#
發表於 07-2-22 18:27 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

[size=medium]我的生日蛋糕!



公爵府

積分: 29725


12#
發表於 07-2-22 18:43 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

唔緊耍喇,可能有意外驚喜呢

咁你今晚仲煮唔煮笨呀 [quote]
揚媽 寫道:
都唔知去邊慶祝呀
c6都冇表示 :-( :-( :-(

我個仔係3月13日生日 [quote]


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


13#
發表於 07-2-22 21:24 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

[size=large]今晚去咗實扒
[quote]
WINNIEYIP 寫道:
唔緊耍喇,可能有意外驚喜呢

咁你今晚仲煮唔煮笨呀


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


14#
發表於 07-2-22 22:12 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~







公爵府

積分: 29725


15#
發表於 07-2-22 22:13 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

禾頭先械大渣落都械實爬呀 [quote]
揚媽 寫道:
[size=large]今晚去咗實扒
[quote]


公爵府

積分: 29725


16#
發表於 07-2-22 22:14 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

巧令呀
揚媽 寫道:





水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


17#
發表於 07-2-22 22:20 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

[size=large]咁啱嘅
WINNIEYIP 寫道:
禾頭先械大渣落都械實爬呀 [quote]
揚媽 寫道:
[size=large]今晚去咗實扒


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


18#
發表於 07-2-22 22:23 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

[size=large]係呀....呢個蛋糕幾靚架!
WINNIEYIP 寫道:
巧令呀 [quote]
揚媽 寫道:




男爵府

積分: 7415


19#
發表於 07-2-24 16:24 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

羊媽^^happy birthday!!!



在你把我帶回家之前,請記得,我的壽命約有10~15年;你的離棄,會是我最大的痛苦.
當你打我時請記得,我其實擁有可以咬碎你手骨的尖銳牙齒,我只是選擇不咬。
當我要捱過最辛苦的歷程時,請千萬不要說:「我不忍心看他。」或者「讓我不在場時才發生。」
只要有你和我在一起,所有的事都會變得簡單容易接受。請你永遠不要忘記,我愛你。


男爵府

積分: 7415


20#
發表於 07-2-25 16:08 |只看該作者

Re: 羊孖~~~happy brithday to you~~~

進藍 寫道:
羊媽^^happy birthday!!!



在你把我帶回家之前,請記得,我的壽命約有10~15年;你的離棄,會是我最大的痛苦.
當你打我時請記得,我其實擁有可以咬碎你手骨的尖銳牙齒,我只是選擇不咬。
當我要捱過最辛苦的歷程時,請千萬不要說:「我不忍心看他。」或者「讓我不在場時才發生。」
只要有你和我在一起,所有的事都會變得簡單容易接受。請你永遠不要忘記,我愛你。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo