嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3701


1#
發表於 14-7-26 12:50 |只看該作者
人地話bb唔食奶可以食通屋奇應丸,有冇人試過呀? 我試過開奶茶,唔乜用咁。。。。人奶b,5個月大。。。。又有人叫我俾保嬰丹佢食。。。唉。。。好辛苦,餐餐餵佢食都唔食,一係食得少,我辛苦泵出黎,次次都百幾ml咁倒晒佢。。。。好想喊呀。。。。餵奶餵到人。都癲,點解我仔成日都唔肚餓咁架。。。


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 14-7-26 12:53 |只看該作者
佢體重有冇下跌? 冇的話唔駛擔心, bb 未必係日日有咁好胃口, 或者佢飲夠奶, 夠飽, 咁咪唔飲奶. 可以隔耐少少至俾奶.


民房

積分: 8


3#
發表於 14-7-26 13:48 |只看該作者
回覆 bosch 的帖子

啊B几大啊每个小朋友都有个时间段系甘,唔好太担心


男爵府

積分: 8181


4#
發表於 14-7-26 14:34 |只看該作者

回覆:Bb唔食奶,食通屋奇應丸

加油媽媽,我個仔細個又係咁,人地個b10分鐘ko一枝奶,我個仔飲兩個鐘先飲到半枝,食完一餐,隔一陣又下一餐。但大大下好小小。最緊要bb體重正常。



大宅

積分: 3701


5#
發表於 14-7-26 15:00 |只看該作者

回覆:Bb唔食奶,食通屋奇應丸

我仔5個月大,厭奶厭左3個月了。。。。體重跌到最尾果條線啦。。。。


大宅

積分: 3701


6#
發表於 14-7-26 15:02 |只看該作者

引用:佢體重有冇下跌

原帖由 bosch 於 14-07-26 發表
佢體重有冇下跌? 冇的話唔駛擔心, bb 未必係日日有咁好胃口, 或者佢飲夠奶, 夠飽, 咁咪唔飲奶. 可以隔耐 ...
我仔厭左3個月,明明開始肯飲設奶,唔夠一星期,又唔肯飲返,十二個鐘都好似唔肚餓咁。。教我可以點。。。


大宅

積分: 3701


7#
發表於 14-7-26 15:03 |只看該作者

引用:加油媽媽,我個仔細個又係咁,人地個b10分

原帖由 Yakultcat 於 14-07-26 發表
加油媽媽,我個仔細個又係咁,人地個b10分鐘ko一枝奶,我個仔飲兩個鐘先飲到半枝,食完一餐,隔一陣又下一 ...
我試過小食多餐,但佢有時飲得1,2安就唔飲,下餐再餵,又唔肯飲,我可以點。。。。


男爵府

積分: 8181


8#
發表於 14-7-26 17:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Yakultcat 於 14-07-26 發表

原帖由 yiyi0401 於 14-07-26 發表
我試過小食多餐,但佢有時飲得1,2安就唔飲,下餐再餵,又唔肯飲,我可以點。。。。

...
慢慢試,或者試下餓耐小小時間,或者等阿b扭肚餓先餵,睇下會唔會飲得快d,bb便便正常嗎?


大宅

積分: 3562


9#
發表於 14-7-26 17:33 |只看該作者

引用:人地話bb唔食奶可以食通屋奇應丸,有冇人試

原帖由 yiyi0401 於 14-07-26 發表
人地話bb唔食奶可以食通屋奇應丸,有冇人試過呀? 我試過開奶茶,唔乜用咁。。。。人奶b,5個月大。。。。又 ...
你試下佢食奶前兩個鐘唔好比佢訓,訓咗都叫醒佢,同佢玩下等佢郁多啲,快啲餓,我而家用呢個方法對付我個囡好得,佢到食奶時間就會喊食,一口氣飲三安,再拍佢訓飲埋嗰兩安,之後繼續訓到下餐前兩個鐘。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo