跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3584


1#
發表於 07-2-28 16:23 |只看該作者

想請教餵母乳媽媽...

浩謙到而家都仲未戒夜奶, 晚晚都要飲兩次, 有時扭計我要起4, 5 次身.. 成年咁長我晚晚自己起身餵, 就黎頂唔順

昨晚佢扭計, 飲完仲 :-( , 我好嬲, 佢其實當我人肉奶咀, 要含住瞓, 我唔比佢就扯開我件衫邊 :-( 邊話要奶奶...

唔比就勁 :-( , :-(得勁大聲, 我為免噪醒隔離隣舍, 我唯有屈服, 佢真係一含住就唔 :-( , 但都要好耐先熟睡..

好多媽咪都話日頭或睡前果餐比佢食多d, 半夜醒左就比水佢飲, 但浩謙天生細食, 每餐都食好小, 佢跟本唔可以食得多, 昨晚試過比水佢飲, 佢飲完都喊..一定要"CHI"住我..

請問各位母乳媽咪, 你地點樣戒夜奶或者直頭戒母乳..佢心思思時實捉住我唔放, 點搞呀 點樣可以令佢放棄/ 忘記媽咪個奶奶呀, 比D意見可以嗎


大宅

積分: 2641


2#
發表於 07-2-28 17:07 |只看該作者

Re: 想請教餵母乳媽媽...

我而家情況同你一模一樣,維維一晚少則3次,多則4次,真係好慘!個個都叫我忍心由得佢喊,我試過唔理佢,維維可以坐起身望住我喊,我都唔忍心呀!結果到今日,維維仲飲緊夜奶,你有無試過


公爵府

積分: 26701

畀面勳章


3#
發表於 07-2-28 20:55 |只看該作者

Re: 想請教餵母乳媽媽...

你地真係強, 比我實頂唔順


男爵府

積分: 5331


4#
發表於 07-2-28 23:05 |只看該作者

Re: 想請教餵母乳媽媽...

kaling,維維媽,

我囝囝都係呢,佢雖然由細KEEP住都係半人奶,
但佢需求性都幾大,亦同你所形容的一樣"人肉奶咀"
每當扭眼訓、喊、扭計時...就要"人肉奶咀",
晚上佢就係一段段日子,eg,呢個星期可以一覺訓天光但就唔代表下星期係,但晚上佢又會喊住企係床望住我地,有時心痛忍唔住就會抱佢過黎飲住訓,好多時我都會好似維維媽話齊,邊鍡邊訓...佢飲飽就自然會訓,但跟住訓訓下又聞到我係隔離,又自己搵"奶咀" 又飲過,試過幾次佢一晚1個鐘就黎一次,我就索性訓床尾 果然...佢又一覺訓天光喎

其實我都好佩服你地全人奶媽媽可以keep到而家架,因為有時好攰仲要訓住餵會攪到自己訓唔返著好蚊 :cry:


該用戶已被刪除

5#
發表於 07-3-1 00:38 |只看該作者

Re: 想請教餵母乳媽媽...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo