跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5828


1#
發表於 13-3-6 14:48 |只看該作者
個女越大越冇耳性,凡叫佢拾玩具,唔好咁前睇電影,叫極都唔應!火都黎!17個月,幾時到大!!




男爵府

積分: 5828


2#
發表於 13-3-6 14:49 |只看該作者

回覆:叫極都唔應!火都黎!

係睇電視:;pppp:




大宅

積分: 2883

畀面勳章


3#
發表於 13-3-26 00:20 |只看該作者
最鐘意聞電視咁滯,都要叫10次8次先應,有陣時忍唔住捉佢行開d,無佢咁好氣


男爵府

積分: 5828


4#
發表於 13-3-26 00:25 |只看該作者

回覆:nutb 的帖子

我用新招,一行近就熄電視!





大宅

積分: 2883

畀面勳章


5#
發表於 13-3-26 00:34 |只看該作者
成屋人,佢地會斬我


大宅

積分: 2883

畀面勳章


6#
發表於 13-3-26 00:35 |只看該作者
同埋唔可以比阿仔拎到remote, 佢自己識開,好笑


男爵府

積分: 5828


7#
發表於 13-3-26 06:05 |只看該作者

引用:同埋唔可以比阿仔拎到remote,+佢自己識開,

原帖由 nutb 於 13-03-26 發表
同埋唔可以比阿仔拎到remote, 佢自己識開,好笑
我個女用電話call咗police 黎!




大宅

積分: 2180


8#
發表於 13-3-28 14:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nutb+於+13-03-26+發表同埋唔

原帖由 YYKam 於 13-03-26 發表
我個女用電話call咗police 黎!





別墅

積分: 941


9#
發表於 13-4-2 07:44 |只看該作者

回覆:叫極都唔應!火都黎!

我有同阿囡講再唔行返遠啲睇電視我就熄左佢,之前講左好多次佢都唔知我講乜,我試左一次後佢就明了,之後再講熄電視都有啲用既




複式洋房

積分: 313


10#
發表於 13-4-10 01:35 |只看該作者
呵呵我個仔都系,唉同感!


男爵府

積分: 5828


11#
發表於 13-4-10 05:53 |只看該作者

引用:我有同阿囡講再唔行返遠啲睇電視我就熄左佢

原帖由 applechuchu 於 13-04-02 發表
我有同阿囡講再唔行返遠啲睇電視我就熄左佢,之前講左好多次佢都唔知我講乜,我試左一次後佢就明了,之後再 ...
我去到唔講,直接熄電視la !!




公爵府

積分: 29789


12#
發表於 13-4-12 01:51 |只看該作者

引用:我有同阿囡講再唔行返遠啲睇電視我就熄左佢

原帖由 applechuchu 於 13-04-02 發表
我有同阿囡講再唔行返遠啲睇電視我就熄左佢,之前講左好多次佢都唔知我講乜,我試左一次後佢就明了,之後再 ...
我果件,熄左電視會同你開返




複式洋房

積分: 162


13#
發表於 13-10-24 11:46 |只看該作者
我同我小朋友講媽媽唔開心,好嬲,咁佢就會行開啲唔會咁近電視!


大宅

積分: 2716


14#
發表於 13-10-24 14:07 |只看該作者
我個囡又冇話好大電視癮, 不過佢會叫佢想開電視loh~~ 跟住開完.... == 就走左去繼續玩佢的玩具...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo