興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   5


大宅

積分: 4599


1#
發表於 13-10-7 20:16 |只看該作者
請幫忙: 如何把記憶卡內資料如相片,影音等找出來?頁面gallery 成個cameta folder 冇咗嘅?


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


2#
發表於 13-10-7 22:07 |只看該作者
desma 發表於 13-10-7 20:16
請幫忙: 如何把記憶卡內資料如相片,影音等找出來?頁面gallery 成個cameta folder 冇咗嘅?

...
你又係用SANDISK記憶咭??千萬唔好SAMSUNG機用SANDISK 咭, 90%+ 以上死咭~

你抽出0黎用ADAPTER睇下插PC仲睇唔睇到, 睇到就炒晒出0黎, 換過張佢..


大宅

積分: 4599


3#
發表於 13-10-7 22:10 |只看該作者

回覆:S3 記憶卡内資料不見了!!!!

謝謝!


大宅

積分: 4925


4#
發表於 13-10-7 22:20 |只看該作者

回覆:S3 記憶卡内資料不見了!!!!

我張sandisk 64g咭就係note8度死咗



男爵府

積分: 8080


5#
發表於 13-10-8 00:19 |只看該作者

引用:我張sandisk+64g咭就係note8度死咗

原帖由 hotracy918 於 13-10-07 發表
我張sandisk 64g咭就係note8度死咗
咁快出到note8


水晶宮

積分: 64358


6#
發表於 13-10-8 00:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hotracy918+於+13-10-07+發表

原帖由 oooCeciooo 於 13-10-08 發表
咁快出到note8
乜Note 8.0未出咩?


大宅

積分: 4599


7#
發表於 13-10-8 01:12 |只看該作者

引用:Quote:desma+發表於+13-10-7+20:16+請幫忙:

原帖由 secrethk 於 13-10-07 發表
你又係用SANDISK記憶咭??千萬唔好SAMSUNG機用SANDISK 咭, 90%+ 以上死咭~

你抽出0黎用ADAPTER睇下插PC仲 ...
我用kingston 喎


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 13-10-8 01:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hotracy918+於+13-10-07+發表

原帖由 oooCeciooo 於 13-10-08 發表
咁快出到note8
Tab嚟架

http://m.samsung.com/hk/consumer ... note/GT-N5120ZWATGY

            


男爵府

積分: 8080


9#
發表於 13-10-8 01:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+oooCeciooo+於+13-10-08+發表

原帖由 小倩 於 13-10-08 發表
Tab嚟架

http://m.samsung.com/hk/consumer/mobile/mobile-phones/galaxy-note/GT-N5120ZWATGY ...
Icic,原來係8.0
Btw,samdung機真係要配番samsung card先得,我同我老公都係用note2,大大話話加埋死左4次咭,去埋sandisk代理道問,最後我地要用番samsung card先無事


大宅

積分: 1974


10#
發表於 13-10-8 09:15 |只看該作者
Sandisk Class 10 card 配 S 機 = 死亡

點評

secrethk  XD AGREE  發表於 13-10-8 19:52


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


11#
發表於 13-10-8 19:53 |只看該作者
oooCeciooo 發表於 13-10-8 01:56
Icic,原來係8.0
Btw,samdung機真係要配番samsung card先得,我同我老公都係用note2,大大話話加埋死左4次 ...
我都係用SAMSUNG CARD, 但其實唔用SANDISK就OK 0架喇~


琥珀宮

積分: 156838

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 13-10-9 18:32 |只看該作者
SuetSuetManMan 發表於 13-10-8 09:15
Sandisk Class 10 card 配 S 機 = 死亡
我都死左2張16GB~請問配咩咭先唔駛死?


珍珠宮

積分: 42392

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13#
發表於 13-10-10 22:19 |只看該作者
剛死了張卡,有無software介紹可以拯救番啲檔案?


別墅

積分: 689


14#
發表於 13-10-11 04:45 |只看該作者
我之前張32GB又係咁死咗


珍珠宮

積分: 43039


15#
發表於 13-10-11 07:39 |只看該作者

回覆:PaPa 的帖子

Card recovery pro 可以一試




珍珠宮

積分: 42392

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


16#
發表於 13-10-11 23:55 |只看該作者
SS0303 發表於 13-10-11 07:39
Card recovery pro 可以一試
是否免費?
在這個link下載嗎?

http://hk.cardrecoverypro.com/


珍珠宮

積分: 43039


17#
發表於 13-10-12 07:12 |只看該作者

引用:Quote:SS0303+發表於+13-10-11+07:39+Card+

原帖由 PaPa 於 13-10-11 發表
是否免費?
在這個link下載嗎?
要費




別墅

積分: 513


18#
發表於 13-10-17 15:52 |只看該作者
回覆 secrethk 的帖子

我同我同事都係TOSHIBA都一樣死左


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


19#
發表於 13-10-19 09:29 |只看該作者
SS0303 發表於 13-10-12 07:12
要費
我朋友個朋友試左, 咭入面NOTE 1 時果D相救返, 但咭插入NOTE 2再影果D救唔返~ @@即係都係唔可以救得晒~


珍珠宮

積分: 43039


20#
發表於 13-10-19 12:38 |只看該作者

引用:Quote:SS0303+發表於+13-10-12+07:12+要費

原帖由 secrethk 於 13-10-19 發表
我朋友個朋友試左, 咭入面NOTE 1 時果D相救返, 但咭插入NOTE 2再影果D救唔返~ @@即係都係唔可以救得晒~
...





首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo