論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1115

開心吸收勳章 睛靈勳章


1#
發表於 13-10-25 13:37 |只看該作者
姐姐話想出現金,下星期第一次出糧

點評

bb女女  出現金  發表於 13-10-26 23:32


侯爵府

積分: 23038

好媽媽勳章


2#
發表於 13-10-25 14:05 |只看該作者

回覆:請問大家出糧俾姐姐係出現金還是支票?

現金支票


男爵府

積分: 5902


3#
發表於 13-10-25 14:23 |只看該作者
我一直都係出現金, 每個月簽收人工


大宅

積分: 2017


4#
發表於 13-10-25 14:28 |只看該作者
littlerabbitmom 發表於 13-10-25 14:23
我一直都係出現金, 每個月簽收人工
一定要簽收,
試過有次明明係佢面前數清楚簽埋收, 點知第二日佢話少左$10, 只係$10, 所以算數, 唔同佢計,比多$10佢,但講明下次如果簽收左後,...再話唔岩數, 都唔會理佢.....

點評

wcpcelia    發表於 13-10-26 15:09


珍珠宮

積分: 32281

hashtag影視迷勳章


5#
發表於 13-10-25 14:41 |只看該作者
littlerabbitmom 發表於 13-10-25 14:23
我一直都係出現金, 每個月簽收人工

X 2


大宅

積分: 2849


6#
發表於 13-10-25 18:32 |只看該作者
回覆 annicewan 的帖子

cash


子爵府

積分: 13537


7#
發表於 13-10-25 19:19 |只看該作者
Cheque deposit in her account. I just open a bank account today. I put cash into the account and ask her to draw them out.

At first I went to BOC but the staff said the account that do not requires min deposir has been cancelled. There is Chong Hing bank nearby and I opened one in Chong Hing at last. No min cash requirement. They charge about $50 per 6 months for inactive account. I say I use it for monthly salary and that is okay. However, they will charge you $50 per year for ATM card. My helper did not want to pay.

I think cheque payment is a iron proof of salary payment


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


8#
發表於 13-10-25 21:33 |只看該作者

引用:姐姐話想出現金,下星期第一次出糧

原帖由 annicewan 於 13-10-25 發表
姐姐話想出現金,下星期第一次出糧
現金,我唔會比住址證明佢開bank a/c!




大宅

積分: 2790


9#
發表於 13-10-25 21:34 |只看該作者

引用:我一直都係出現金,+每個月簽收人工

原帖由 littlerabbitmom 於 13-10-25 發表
我一直都係出現金, 每個月簽收人工
X 3




珍珠宮

積分: 32595


10#
發表於 13-10-25 22:29 |只看該作者

回覆:請問大家出糧俾姐姐係出現金還是支票?

我從來都唔俾現金,只會銀行過數




侯爵府

積分: 24141


11#
發表於 13-10-25 23:02 |只看該作者

回覆:請問大家出糧俾姐姐係出現金還是支票?

Cheque


伯爵府

積分: 15502


12#
發表於 13-10-25 23:14 |只看該作者
annicewan 發表於 13-10-25 13:37
姐姐話想出現金,下星期第一次出糧
支票,影印簽名。


子爵府

積分: 10837


13#
發表於 13-10-26 03:33 |只看該作者

回覆:LumLumMami 的帖子

中銀又話工人戶口可以免最底存款額?




大宅

積分: 2850


14#
發表於 13-10-26 14:26 |只看該作者
現金支票+ 簽收.


子爵府

積分: 12100


15#
發表於 13-10-26 15:03 |只看該作者
BEFORE I'LL GAVE CASH TO HER, BUT NOW SHE LITTLE BIT NO GOOD, SO I GAVE HER CHEQUE NOW


侯爵府

積分: 24721


16#
發表於 13-10-26 18:51 |只看該作者

回覆:請問大家出糧俾姐姐係出現金還是支票?

銀行過户


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 13-10-26 19:06 |只看該作者

引用:中銀又話工人戶口可以免最底存款額? +

原帖由 nc2000 於 13-10-26 發表
中銀又話工人戶口可以免最底存款額?
無最低存款;以前有簿仔同statement;依家兩樣都無,唔洗帶住址證明,只得提款咭,我唔會出現金,廢是佢話我無出糧,我入票落佢戶囗佢用提款咭攞.

明天會更好~~


大宅

積分: 4571

BK Milk勳章


18#
發表於 13-10-26 20:03 |只看該作者

回覆:annicewan 的帖子

我都係現金!
每次要簽收!
現金交收方便些,
而且星期日,方便佢匯款返家鄉!



大宅

積分: 1115

開心吸收勳章 睛靈勳章


19#
發表於 13-10-26 21:54 |只看該作者

回覆:annicewan 的帖子

多謝大家的意見!!


子爵府

積分: 10837


20#
發表於 13-10-26 22:07 |只看該作者

回覆:LongRyan 的帖子

即係中銀仲有冇最底存款的工人户口?係就帶工人去開户!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo