跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3093


1#
發表於 12-1-21 23:13 |只看該作者
自從兩歲開始,我都無刻意叫佢食.

佢叫食就比,唔叫食就唔比. 試過連續四日無食過,不過呢兩日又朝朝食.

其實仲有無都唔知,不過佢起左身我又想再睡就一邊比佢食一邊自己訓. 咁都拖有大半個鐘先起身. 不過我覺得其實係無乜奶,得個啜. ANYWAY, 自己舒服就算, 我都有一日兩餐奶粉比佢食.


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


2#
發表於 12-1-22 23:59 |只看該作者
我都仲泵緊丫.....每日約50﹣70mL

點評

ce366  勁呀!!  發表於 12-10-19 11:43
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


男爵府

積分: 6038


3#
發表於 12-1-24 19:11 |只看該作者
我仲有餵朝早個餐~~~


大宅

積分: 2759

畀面勳章


4#
發表於 12-1-26 06:53 |只看該作者
我仲餵緊。除吃固體食物外,他仲飲4 至 5餐奶。


大宅

積分: 3093


5#
發表於 12-1-28 16:48 |只看該作者
4-5餐? 嘩,仲有咁多咩? 
埋身定PUMP?

我已經無主動比佢,只有早上佢問先比。 


大宅

積分: 3093


6#
發表於 12-1-28 16:49 |只看該作者
回覆 FrankieFUNG 的帖子

仲PUMP緊? PUMP 幾次呀?

我估如果PUMP,可能10ML都無。 
不過佢今日問媽媽奶, 仲話媽媽奶好過奶粉。都唔知係咪真係有奶出。


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


7#
發表於 12-1-28 16:51 |只看該作者
yumiee 發表於 12-1-28 16:49
回覆 FrankieFUNG 的帖子

仲PUMP緊? PUMP 幾次呀?
係丫.....每日泵兩次,每次出到30﹣40mL
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


大宅

積分: 3093


8#
發表於 12-2-10 00:58 |只看該作者
回覆 FrankieFUNG 的帖子

好勁呀! 咁你有無打算幾時停呀? 你係全職媽? 可以咁多時間PUMP? 即PUMP即食呀?

佢兩日無食LU.


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


9#
發表於 12-2-10 10:20 |只看該作者
yumiee 發表於 12-2-10 00:58
回覆 FrankieFUNG 的帖子

好勁呀! 咁你有無打算幾時停呀? 你係全職媽? 可以咁多時間PUMP? 即PUMP即食呀? ...
我諗住過埋阿B 下星期兩歲生日之後就停啦.....係丫,因阿B而做FTM.....依家通常20:30泵一次就做雪奶,咁呢個時間係老公同阿B嘅遊戲時間,另外06:30起身泵一次,而呢次會加埋坐暖左之前果晚嘅雪奶俾阿B 早餐時飲......
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


子爵府

積分: 12939


10#
發表於 12-3-5 13:25 |只看該作者
我都有. Support
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


大宅

積分: 3093


11#
發表於 12-3-27 15:44 |只看該作者
我已經停晒. 初時朝朝都叫媽媽奶媽媽奶. 我老公就開奶粉(我地叫CUP 奶)比佢. 佢食完無再叫媽媽奶.

後來起身就叫CUP 奶. CUP奶.

不過間中都會叫媽媽奶, 我唔比佢,就比佢食CUP 奶 .


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


12#
發表於 12-3-27 16:59 |只看該作者
我上星期六都已倒泵了.....
亦成功幫阿B轉飲鮮奶,因佢唔識分人奶定鮮奶,只識叫奶奶.....所以對佢黎講係冇分別,佢只會分有得飲﹠冇得飲....
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


子爵府

積分: 12939


13#
發表於 12-3-27 22:58 |只看該作者
小妹在母乳餵哺版發表了文章, 請多多指教.

http://www.baby-kingdom.com/foru ... &extra=page%3D1
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


複式洋房

積分: 411


14#
發表於 12-9-14 02:47 |只看該作者

回覆:仲有無人餵緊人奶呀






大宅

積分: 3093


15#
發表於 12-9-28 10:22 |只看該作者
前幾個星期問BB飲唔飲 媽媽奶, 佢話飲. 我就擠了一滴出來. 佢LICK 左 仲話好咪 . 我說無喇. 除非有弟弟. 佢就好期待有弟弟.

但其實我都唔打算再生了.

前兩日再擠就擠唔出了.

ANYWAY, 係佢識性時佢仲記得媽媽奶. 應該對我倆都是一個好回憶


子爵府

積分: 12939


16#
發表於 12-9-30 14:10 |只看該作者
宜家阿女得閒都會過嚟啜幾啜, 有無奶我唔知, 但佢啜得幾好心, 有時仲瞓著. 如果佢1-2天無嚟啜, 個心口會有怪怪感覺, 未至於見痛, 我想很快都退役
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


大宅

積分: 3093


17#
發表於 12-10-1 07:27 |只看該作者
嘩! 你好勁呀!

其實我都想繼續,但係因為身形問題.唔想再忍.

我一停餵人奶, 真係廋番好多.


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


18#
發表於 12-10-1 11:40 |只看該作者
yumiee 發表於 12-10-1 07:27
嘩! 你好勁呀!

其實我都想繼續,但係因為身形問題.唔想再忍.
我都覺得停左奶之後,瘦得快左同埋瘦番好多~
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


大宅

積分: 1262

睛靈勳章


19#
發表於 12-10-19 11:48 |只看該作者
我都有餵呀. 不過只係晚上同早上. 我個仔勁鐘意呀. 其實我都想唔俾.. ><


大宅

積分: 3093


20#
發表於 12-10-22 23:41 |只看該作者
回覆 ce366 的帖子

好叻呀!

仲有奶呀? 埋身? 配服配服

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo