自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 2640


1#
發表於 13-10-28 22:30 |只看該作者
話說我囝囝平時都多野講嘅。。。識自己個名,幾歲,住邊等等。。。
今年報K1,上星期lN左2間學校。。。1間係心兒嘅!
本來滿懷希望
點知囝囝果日全程封嘴,一句都唔講,又唔答老師
返到屋企爸爸問:囝囝老師今日問你,你做咩唔答呀?唔識答定唔知呀?
囝囝:我唔識佢:pppp:
到我再同囝囝講:如果老師問你,你要答老師喎!如果唔答就無禮貌!
跟住我再問囝囝:老師問你叫咩名?你點答呀?
囝囝:我唔答:pppp:

有冇高人可以分享下教囝心得呀!



點評

windkyk  好有性格,阿媽頭痛了  發表於 13-10-29 12:36
biancaho7  好有性格  發表於 13-10-29 12:21


男爵府

積分: 7272


2#
發表於 13-10-28 23:22 |只看該作者
利透,獎勵佢最喜歡既玩具做籌碼


珍珠宮

積分: 41589


3#
發表於 13-10-28 23:26 |只看該作者

回覆:心力交卒。。。好累。。。(有D長)

經常會發生嘅事,你太緊張了吧?




公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


4#
發表於 13-10-28 23:34 |只看該作者

回覆:心力交卒。。。好累。。。(有D長)

控制唔到,唔講真係無法!我個女都係睇心情,可以完全封咀!我發現如果係單對單面試,老師會引導小朋友開口答問題!
最近帶佢返學前適應班,佢好鐘意返學!現在面試我同佢講媽媽帶你返學,你返去同老師傾計玩玩具!佢就好開心同老師傾,答老師問題!第三次面試已經敢同老師講自己名,幾歲,答晒卡紙圖案,我都不敢相信!
你試下話返學同老師玩,傾計,唔好話答問題!





子爵府

積分: 14680


5#
發表於 13-10-28 23:54 |只看該作者

回覆:心力交卒。。。好累。。。(有D長)

在家實習下,鼓勵佢照答老師後有禮物獎,睇下得唔得?!


大宅

積分: 2640


6#
發表於 13-10-29 00:08 |只看該作者

引用:控制唔到,唔講真係無法!我個女都係睇心情

原帖由 tc001039 於 13-10-28 發表
控制唔到,唔講真係無法!我個女都係睇心情,可以完全封咀!我發現如果係單對單面試,老師會引導小朋友開口 ...
不過我小組同單對單都lN過,情況都一樣
不過你個方法幾好,我會試下。。。
多謝分享




子爵府

積分: 10937


7#
發表於 13-10-29 00:15 |只看該作者

回覆:心力交卒。。。好累。。。(有D長)

我個女又係今年報K1,其實佢識講幾多野下(如果佢夠胆講嘅時候),早排見咗一間,唔係最想入,但面試表現都幾好,但之後要見果幾間都幾出名,同都幾恨入倒,所以自己都好着緊下,依家日日返屋企好似傻婆咁,不斷重覆又重覆,真係好累!
我自己咁諗「盡人事,信天命」,如果係佢到時表現得唔好/技不如人,第二時都唔好怪我無俾機會佢囉!


伯爵府

積分: 18006


8#
發表於 13-10-29 00:18 |只看該作者
kelly100117 發表於 13-10-28 22:30
話說我囝囝平時都多野講嘅。。。識自己個名,幾歲,住邊等等。。。
今年報K1,上星期lN左2間學校。。。1間 ...
我舊年都係In左頭兩間,呀囡一句都無答人,第三間開始,我用左利誘既方法,萬試萬靈,interview果日早啲帶佢去超市,比佢自己揀一樣平時你唔淮佢食但又係佢既至愛食物,買左之後,唔好比佢食,入去見老師前同佢講,如果一陣間你叻叻答哂老師既問題,呢啲食物就係你既,相反,唔答,無禮貌既,食物就要送比啲乖同有禮貌既小朋友,我試過係work架,之後interview果幾間都成功左,衰啲講句,呢啲方法只係非必要時先好使用,如果唔係真係教壞細佬,唉,無計,為左有學校收,利誘都要架喇...........


大宅

積分: 2640


9#
發表於 13-10-29 00:37 |只看該作者

引用:我個女又係今年報K1,其實佢識講幾多野下(

原帖由 Holam920 於 13-10-29 發表
我個女又係今年報K1,其實佢識講幾多野下(如果佢夠胆講嘅時候),早排見咗一間,唔係最想入,但面試表現都 ...
我都成日同自己講『隨緣』吧!不過有時候又真係唔到你唔急




大宅

積分: 2640


10#
發表於 13-10-29 00:40 |只看該作者

引用:Quote:kelly100117+發表於+13-10-28+22:30+

原帖由 spicymama 於 13-10-29 發表
我舊年都係In左頭兩間,呀囡一句都無答人,第三間開始,我用左利誘既方法,萬試萬靈,interview果日早啲帶佢去超 ...
多謝你分享
不過我仲想睇下有冇其他方法先,希望唔洗用剎手簡




珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-10-29 00:43 |只看該作者

引用:話說我囝囝平時都多野講嘅。。。識自己個名

原帖由 kelly100117 於 13-10-28 發表
話說我囝囝平時都多野講嘅。。。識自己個名,幾歲,住邊等等。。。
今年報K1,上星期lN左2間學校。。。1間 ...
小朋友interview真係睇彩數
我姨甥女平日好叻,in其中一間心儀果時都係封咀唔出聲,因為媽媽教唔好同陌生人講野


大宅

積分: 2640


12#
發表於 13-10-29 00:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kelly100117+於+13-10-28+發

原帖由 cky2009 於 13-10-29 發表
小朋友interview真係睇彩數
我姨甥女平日好叻,in其中一間心儀果時都係封咀唔出聲,因為媽媽教唔好 ...
咁用左咩方法令佢解封呀




禁止訪問

積分: 29958


13#
發表於 13-10-29 00:49 |只看該作者

回覆:心力交卒。。。好累。。。(有D長)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2640


14#
發表於 13-10-29 10:06 |只看該作者

回覆:心力交卒。。。好累。。。(有D長)






大宅

積分: 1272


15#
發表於 13-10-29 11:32 |只看該作者

回覆:心力交卒。。。好累。。。(有D長)

上年去一間幼稚園簡介會,校長教小朋友咁細,面對陌生人會驚係好正常,佢教可上網download老師既大頭相,做個面罩,家長帶上老師樣既面罩話同小朋友玩返學校去課室,等老師(家長)同小朋友玩上堂玩具之類。等小朋友有心理準備原來老師會咁同佢玩。你可試吓!


翡翠宮

積分: 79221

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


16#
發表於 13-10-29 11:52 |只看該作者
天生女人購物狂


子爵府

積分: 13014


17#
發表於 13-10-29 12:03 |只看該作者
回覆 kelly100117 的帖子

我女細個時都係咁, 為有利誘



男爵府

積分: 7980


18#
發表於 13-10-29 12:08 |只看該作者
我同個女講.. 去同老師傾計,,玩車車
so far 暫時表現都算OK


大宅

積分: 2640


19#
發表於 13-10-29 12:09 |只看該作者

引用:上年去一間幼稚園簡介會,校長教小朋友咁細

原帖由 akimaybe 於 13-10-29 發表
上年去一間幼稚園簡介會,校長教小朋友咁細,面對陌生人會驚係好正常,佢教可上網download老師既大頭相,做 ...
好有趣呀,都係好方法
多謝分享




禁止訪問

積分: 4309


20#
發表於 13-10-29 12:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo