夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


大宅

積分: 1820


1#
發表於 13-11-11 02:11 |只看該作者
當我睇緊佢d家庭相簿,發現了一張佢一家人跟佢同佢當時既初戀女友合照,心裡好酸,扮睇唔到,打算第二日拎果張相出黎掉/燒左佢


男爵府

積分: 5288


2#
發表於 13-11-11 02:27 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

算啦!鬼叫你遲到咩~~~

(不過早d可能變左相中人lu )

點評

wcpcelia    發表於 13-11-12 13:48
駱萍倩    發表於 13-11-12 12:48
小明學急救  argee!  發表於 13-11-12 01:42
ydbaby  你形容得好好  發表於 13-11-11 15:48
大細心  你的形容, 很 good ~ 鬼叫你遲到咩~~~  發表於 13-11-11 13:51


複式洋房

積分: 484


3#
發表於 13-11-11 02:36 |只看該作者
張相又唔係你既

你夠胆燒左佢 ?


大宅

積分: 1820


4#
發表於 13-11-11 02:39 |只看該作者

回覆:benimaru422 的帖子

嬲起上黎,真係夠膽架,雖然係唔好



子爵府

積分: 12503


5#
發表於 13-11-11 02:41 |只看該作者
回覆 ngan2012 的帖子

你冇KEEP前男友既相?

我地互相都有KEEP架 其實睇返都幾開心~係一種好好既回憶黎架喔
佢仲專燈車曬我同EX D拍拖公仔黎新居度~依家我都仲攬住黎訓既~~
佢對D公仔超好~定時仲會拎去乾洗~
佢都有同EX既婚沙相(冇註冊貪新鮮影果D)
其實依家咩年代阿 大家都唔可能白紙一張!
你如果愛對方 就要愛埋佢既過去!同埋家人~!

最重要既係,大家都放低左,
一齊傾下過去~嘻嘻哈哈~笑佢EX好醜樣阿~點解你以前品味甘差架!哈哈哈~
有時佢嫌我蠢~我就會話:如果我識得賣電話就唔係到啦!(佢EX係賣電話賣到跟上司走佬)
有時我嫌佢窮,佢話:係阿呵?最衰我唔識得做電器啦(我EX係靠電器發達的老闆,後尾外遇分左手)

做女友如果大方更體貼!
個男人想離開你都難啦!係咪~!!!??




點評

駱萍倩    發表於 13-11-12 12:50
yumei120    發表於 13-11-11 11:53


禁止訪問

積分: 1404


6#
發表於 13-11-11 02:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4881


7#
發表於 13-11-11 02:44 |只看該作者

引用:當我睇緊佢d家庭相簿,發現了一張佢一家人

原帖由 ngan2012 於 13-11-11 發表
當我睇緊佢d家庭相簿,發現了一張佢一家人跟佢同佢當時既初戀女友合照,心裡好酸,扮睇唔到,打算第二日拎 ...
老公屋企相簿就話姐!!


別墅

積分: 976


8#
發表於 13-11-11 02:51 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

我c6有大量,幫佢執時我張張睇下,無乜感覺,無話想掉想燒,現在在佢身邊既係我,我win



點評

多多綠茶    發表於 13-11-13 23:05
wcpcelia    發表於 13-11-12 13:48
駱萍倩  每個人都有過去啦,我又唔覺係D咩  發表於 13-11-12 12:52
catcatmak  最後系身邊先系真理。每個人都有過去,唔洗刻意抹走  發表於 13-11-12 12:39
katherinelum    發表於 13-11-11 12:03


伯爵府

積分: 18300


9#
發表於 13-11-11 02:52 |只看該作者

引用:回覆+ngan2012+的帖子你冇KEEP前男友既相?

原帖由 肥豆媽咪 於 13-11-11 發表
回覆 ngan2012 的帖子

你冇KEEP前男友既相?



伯爵府

積分: 18300


10#
發表於 13-11-11 02:53 |只看該作者

引用:當我睇緊佢d家庭相簿,發現了一張佢一家人

原帖由 ngan2012 於 13-11-11 發表
當我睇緊佢d家庭相簿,發現了一張佢一家人跟佢同佢當時既初戀女友合照,心裡好酸,扮睇唔到,打算第二日拎 ...
如果係初戀, 而妳又唔係佢既第二任 (初戀之後果任) 女友既話妳冇得介意甘多!


複式洋房

積分: 484


11#
發表於 13-11-11 03:01 |只看該作者
人地又唔係藕斷絲連 扔人地既野 唔太好


珍珠宮

積分: 31362


12#
發表於 13-11-11 04:19 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

有次去c6屋企,佢媽咪拎d相簿出黎比我睇,我c6見到其中一本即刻拎走,肯定成本有佢d ex係入面啦!
我同佢就相都唔多張,更加唔多講話曬出黎!一係同我影就整埋d古靈精怪樣!越樣衰我就越放上fb仲要tag埋佢!

有次幫佢一家影相又係咁,搞到我比佢家姐話,話我"做乜話佢細佬!",得喇!我知我係外人喇!

點評

catcatmak  個家姐都幾惡頂甘都可以話你  發表於 13-11-12 12:41


子爵府

積分: 10198


13#
發表於 13-11-11 04:46 |只看該作者

引用:當我睇緊佢d家庭相簿,發現了一張佢一家人

原帖由 ngan2012 於 13-11-11 發表
當我睇緊佢d家庭相簿,發現了一張佢一家人跟佢同佢當時既初戀女友合照,心裡好酸,扮睇唔到,打算第二日拎 ...
有前女友好正常喎。。如果已經無野,如果你唔係第三者介入令佢地分手。都係一個回憶啫。。無理由唔比人keep
.
反而我好後悔撕爛晒我自己同ex啲相

世界上有許多事情必須做,但你不一定喜歡做,這就是責任的涵義<<馬克思>>


男爵府

積分: 6667

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 13-11-11 08:01 |只看該作者
未到時候喔~~到你做佐人地老婆才可以行動:pppp:

點評

百厭豬  冇錯,未係老婆就掉人野,  發表於 13-11-14 00:28
katherinelum    發表於 13-11-11 12:07


男爵府

積分: 5503


15#
發表於 13-11-11 08:05 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

嘩,如果你真是燒就真是好不知所謂囉,你唔鍾意可以唔睇。我都見過c6同ex的舊婚紗相(佢ex想影),我表示出唔鍾意但真是冇諗過要燒,佢都識做從此冇再比我睇


子爵府

積分: 13850


16#
發表於 13-11-11 08:09 |只看該作者

引用:當我睇緊佢d家庭相簿,發現了一張佢一家人

原帖由 ngan2012 於 13-11-11 發表
當我睇緊佢d家庭相簿,發現了一張佢一家人跟佢同佢當時既初戀女友合照,心裡好酸,扮睇唔到,打算第二日拎 ...
你係佢太太??定係佢現任女友??


大宅

積分: 2318


17#
發表於 13-11-11 08:09 |只看該作者

引用:果時我去我男友屋企訓,見到佢張佢同前女友

原帖由 candyseiren 於 13-11-11 發表
果時我去我男友屋企訓,見到佢張佢同前女友既旅行相擺出黎,thailand好興整隻碟筒響到,佢就筒左響個電視機隔 ...
點解可以掉人地阿妹d嘢,你咁自私嘅?如果人地掉你d嘢都得?

點評

多多綠茶    發表於 13-11-13 23:06


子爵府

積分: 13850


18#
發表於 13-11-11 08:10 |只看該作者

引用:未到時候喔~~到你做佐人地老婆才可以行動

原帖由 大笑姑婆 於 13-11-11 發表
未到時候喔~~到你做佐人地老婆才可以行動
agree...


伯爵府

積分: 16268


19#
發表於 13-11-11 08:14 |只看該作者
只能說明是愚蠢和妒忌心重的人,自我製造不好形象給別人,有何益呢!應該趁機會讚讚老公,或其家人面前,C6幾有眼光揀到自己,一舉二得。


翡翠宮

積分: 85733

2025勳章蛇年勳章


20#
發表於 13-11-11 08:18 |只看該作者
大笑姑婆 發表於 13-11-11 08:01
未到時候喔~~到你做佐人地老婆才可以行動
都係既!我入門時佢家都掛有一張ex同佢地既全家福!哈哈!

點評

大細心    發表於 13-11-11 13:52
自由太多會令世人失去平衡

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo