卓衡 寫道:
Thanks!
我抄佢之前駛唔駛要有warning letter ? or 通知佢做埋呢個月 + termination letter 便OK ?

fion2504 寫道:
卓衡 :
我想請問你點樣覺得個工人不能照顧BB呢?
因為我有係呢個理由, 想炒左佢幾次,但佢就係時好時唔好咁. 好鬼煩. 佢好在就唔偷竊, 煮飯ok, 會做晒好basic的家務.不果當佢一入自己room, around 9 pm, 佢就算聽到個仔cry到死咁, 佢都唔會幫手......叫佢clean 下d o野, 就唔高興.....我都好鬼煩, 請指教![]()