論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 7


1#
發表於 07-3-5 21:32 |只看該作者

想抄工人

想抄個工人,諗住比錢佢走,但唔知之前要做D 咩?
佢沒有太大錯誤, but我覺得佢不能照顧BB, 如果抄佢, 佢會唔會話我無理解雇?


別墅

積分: 646


2#
發表於 07-3-6 00:31 |只看該作者

Re: 想抄工人

hi, hi, 妳一定會再請一個新的工人, 所以要一個可以lock密碼的home phone.防止他日舊工人打電話種傷你, 影響新工人, 再作一個妳不須要工人的借口, 例如有奶奶幫妳揍等等. 可以告訴她support她, 有人請她時幇她新僱主講幾句好話(因她沒有大錯).
:idea:


民房

積分: 7


3#
發表於 07-3-6 07:02 |只看該作者

Re: 想抄工人

Thanks!

我抄佢之前駛唔駛要有warning letter ? or 通知佢做埋呢個月 + termination letter 便OK ?


別墅

積分: 646


4#
發表於 07-3-6 18:13 |只看該作者

Re: 想抄工人

只要妳口頭通知她便可以, 因為妳原因充分, 她又沒有犯錯, 你可以叫她找到工作才走(大約一個月左右前後), LAST DAY 才可以給她信和Salary. 要和和氣氣 以後也可以做朋友.

:idea:


男爵府

積分: 5203


5#
發表於 07-3-8 16:54 |只看該作者

Re: 想抄工人

如果炒工人就要話炒就即時炒,不可以通知佢做埋呢個月,因為妳要工作不在家,而BB是她照顧,妳不知道她這個月怎樣照顧BB,她可以在這個月打BB,不開奶給BB,還可以偷妳家中的錢及物品.我也被工人偷了一部(DV機及錢)因我要工人只有她(工人)在家.她只要在妳上班時很容易拿妳家中東西走.妳炒佢只要一個月工資及一張OPEN的機票便可以.妳也說她不好請妳不要給她一封信,妳只會令下一個僱員請了她才知道不好,但妳封信說她好.最後又要炒佢而多付一個月工資及一張OPEN的機票.



卓衡 寫道:
Thanks!

我抄佢之前駛唔駛要有warning letter ? or 通知佢做埋呢個月 + termination letter 便OK ?


子爵府

積分: 12082


6#
發表於 07-3-8 18:23 |只看該作者

Re: 想抄工人

卓衡,

我個case都你一樣
而家我仲諗緊要唔要佢
咁你仲諗唔諗住再請工人架


民房

積分: 7


7#
發表於 07-3-10 01:08 |只看該作者

Re: 想抄工人

我agent話可以幫我試下同BunBun講雙方終止合約, 或者可以不用給多一個月工資, 因為佢幫唔到手, 我另外要請多個part time, 已經洗左好多錢.


Jomei,

新工人已經請左, 兩個星期後開工, 希望今次好D. 我都諗左好耐炒唔炒佢, 但對住佢, 越耐越唔開心, 所以早D炒, anyway 佢都幫唔到手. 你諗住點 ?


子爵府

積分: 12082


8#
發表於 07-3-13 01:53 |只看該作者

Re: 想抄工人

卓衡,
我而家仲諗緊呀....好煩...好驚炒左佢後又來後悔...
想問你炒工人時佢有冇發晒老脾呀
我都希望你的新工人能幫到手


大宅

積分: 1343


9#
發表於 07-3-15 14:45 |只看該作者

Re: 想抄工人

:cry:


大宅

積分: 4007


10#
發表於 07-3-15 17:42 |只看該作者

Re: 想抄工人

卓衡 :

我想請問你點樣覺得個工人不能照顧BB呢?

因為我有係呢個理由, 想炒左佢幾次,但佢就係時好時唔好咁. 好鬼煩. 佢好在就唔偷竊, 煮飯ok, 會做晒好basic的家務.不果當佢一入自己room, around 9 pm, 佢就算聽到個仔cry到死咁, 佢都唔會幫手......叫佢clean 下d o野, 就唔高興.....我都好鬼煩, 請指教
小叭係06年12月5日出世時重3.23kgs,1個月4.55kgs,2個月6.40kgs,3個月7.72kgs,4個月8.20kgs,5個月8.80kgs, 6個月10.00kgs, 7個月9.55kgs, 8個月10.00kgs, 9個月10.16kgs, 10個月10.45kgs, 11個月10.91kgs
(4個月第一次反身, 5個月坐, 8個半月爬, 9個半月出牙(上面兩只),10個月出牙(上面兩只)12個月7只牙, 11.81 kgs

細叭係09年1月26日出世, 體重6磅半.
4個半月轉身, 5個月識坐, 7個半月出第一只牙(下面)


民房

積分: 7


11#
發表於 07-3-20 00:32 |只看該作者

Re: 想抄工人

我個工人同你差不多,唔偷竊, 煮飯ok,家務做好晒, no black face, 我媽媽 & 奶奶覺得佢好好架, 唔偷懶又很做, 叫我唔好炒佢

個工人本身有兩個細路, 但佢好似唔識照顧BB, 第一次同BB 洗澡時, 剩係hold arm, 條頸完全無 hold 過, 同BB掃風, 向下掃的, 又係D生肉附近洗milk bottle, 我簡直嚇親, 而佢係一個好慌張o既人, 一緊張佢就諗唔到野, 佢只可handle single task, 多一, 兩個tasks , 佢就會亂, 唔知做邊樣先, 雖然到而家BB沒有受過傷, 但佢咁慌張, 我點放心比 BB 佢照顧, 唔通等出事先炒佢


男爵府

積分: 6949


12#
發表於 07-3-20 00:54 |只看該作者

Re: 想抄工人

其實你個工人真係唔錯喇,只不過你未有信心比佢揍bb,可唔可以叫你奶奶、媽咪日日黎指點


大宅

積分: 1675


13#
發表於 07-3-20 12:34 |只看該作者

Re: 想抄工人

fion2504,
Last week I Fired my maid.Same as your situation, 工人唔偷竊(應該..), 煮飯一般, but always black face, even in front of BB. 一緊張就唔知自己做緊mud, 沖奶都錯. very 計較, 叫佢holiday come back 洗 1,2,隻奶瓶, 佢話 by law holiday 24 hours 唔做野, 平時一入自己room, 就mud都話g你. of course there are others 惡行, 我finally decide fired
我要努力做個好媽咪!
我一定會成功生多個!


男爵府

積分: 5203


14#
發表於 07-3-20 15:31 |只看該作者

Re: 想抄工人

妳要同佢講個仔cry是佢的工作,不要當around 9 pm不要工作,同佢講她是24小時on call,如果around 9 pm不工作我不用請佢用鐘點工人好過佢.妳要令佢知道仔仔才是佢個老板.還要同佢說不是九時就不用工作.我個工人我不用說她十一時才睡覺.她會照顧我仔仔睡覺才入屋.如仔仔哭她會立即起身照顧仔仔.
fion2504 寫道:
卓衡 :

我想請問你點樣覺得個工人不能照顧BB呢?

因為我有係呢個理由, 想炒左佢幾次,但佢就係時好時唔好咁. 好鬼煩. 佢好在就唔偷竊, 煮飯ok, 會做晒好basic的家務.不果當佢一入自己room, around 9 pm, 佢就算聽到個仔cry到死咁, 佢都唔會幫手......叫佢clean 下d o野, 就唔高興.....我都好鬼煩, 請指教

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo