論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10446


1#
發表於 07-3-20 10:20 |只看該作者

交第二期僱傭稅方法?

之前係agent幫我申請時交左第一期僱傭稅, 請問有乜方法自已交第二期呢?

另請問有無immigration既fax no , 我想更改新地址!


別墅

積分: 972


2#
發表於 07-3-20 10:28 |只看該作者

Re: 交第二期僱傭稅方法?

你應該之前收到入境處的一封信, 列明何時要繳交外傭稅. 基本上入境處唔會提醒你, 除非過左期入境處會出一封信要你即刻交, 如再遲就加利息.

Sorry, 我無入境處的資料.


大宅

積分: 2652


3#
發表於 07-3-20 11:31 |只看該作者

Re: 交第二期僱傭稅方法?

影一份僱傭稅交費時間表連同支票寄出就ok


子爵府

積分: 10446


4#
發表於 07-3-20 15:13 |只看該作者

Re: 交第二期僱傭稅方法?

Snake & flyingmon

唔該晒你地兩位呀!


請問有無人知入境處更改地址個fax no 呀?



別墅

積分: 705


5#
發表於 07-3-20 16:03 |只看該作者

Re: 交第二期僱傭稅方法?

我剛交了第2期,佢地寄了信比我,因我late 左haha,,,

Immigration--HK Island Travel Decuments Issuing Office-
2nd Floor Harbour Building, 38 Pier Road, Central
TelL 2111-8435
WH-- Mon~ Fri: 9.00AM~ 4.30PM
Sat: 9.00AM~ 12.30PM

christy-mama 寫道:
之前係agent幫我申請時交左第一期僱傭稅, 請問有乜方法自已交第二期呢?

另請問有無immigration既fax no , 我想更改新地址!
http://www.babyhome.com.tw/ka_yan
Facebook: [email protected]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo