跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2293


1#
發表於 13-10-28 13:48 |只看該作者
屯門啓思收左,下午班,你地會唔會註冊?


民房

積分: 0


2#
發表於 13-10-28 14:24 |只看該作者

引用:屯門啓思收左,下午班,你地會唔會註冊?

原帖由 manfan 於 13-10-28 發表
屯門啓思收左,下午班,你地會唔會註冊?
我唔會啦。。。因為有其他offer 上午班


大宅

積分: 2293


3#
發表於 13-10-28 17:01 |只看該作者

回覆:fion7889 的帖子

乜上午班咁緊要?


大宅

積分: 1864


4#
發表於 13-10-28 17:20 |只看該作者

回覆:fion7889 的帖子

有边間出左結果?美樂?



大宅

積分: 1864


5#
發表於 13-10-28 17:21 |只看該作者

回覆:manfan 的帖子

上午班,BB可訓午睡,对發展好D


男爵府

積分: 5272


6#
發表於 13-10-28 17:45 |只看該作者

回覆:屯門啓思媽媽

收左全日

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/Hj3Hp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 2111


7#
發表於 13-10-28 17:48 |只看該作者
accept my bbb study a.m....but if a closer one accept them, then will give up this one...too dangerous for my 99 and helper bring them to sch...大人小朋友都辛苦


別墅

積分: 827


8#
發表於 13-10-28 17:57 |只看該作者

回覆:BBBmama 的帖子

three bb?! wowooooo~ super




大宅

積分: 2293


9#
發表於 13-10-28 18:08 |只看該作者

回覆:happygirlyuki 的帖子

幾月出世?
咩班?


大宅

積分: 2111


10#
發表於 13-10-28 18:23 |只看該作者

回覆:manfan 的帖子

26/09
上午班


別墅

積分: 564


11#
發表於 13-10-28 20:55 |只看該作者

回覆:屯門啓思媽媽

保護兒童會,愛琴啟思,屯門啟思,建生浸信會白普理同美樂都出左N班結果了!




大宅

積分: 2914


12#
發表於 13-10-30 13:25 |只看該作者

回覆:屯門啓思媽媽

知唔知啟思收雜費$?


大宅

積分: 2411


13#
發表於 13-10-30 13:59 |只看該作者
回覆 happykawing 的帖子

我仔讀緊K3,以我所知啟思無乜雜費..只係每月收返茶點費


大宅

積分: 2914


14#
發表於 13-10-30 14:02 |只看該作者

引用:回覆+happykawing+的帖子我仔讀緊K3,以我所

原帖由 小小小孩子 於 13-10-30 發表
回覆 happykawing 的帖子

我仔讀緊K3,以我所知啟思無乜雜費..只係每月收返茶點費 ...
$?n班半日係未一樣架?


男爵府

積分: 5688


15#
發表於 13-10-30 14:55 |只看該作者

回覆:屯門啓思媽媽

收咗下午,但不會讀。




大宅

積分: 4672


16#
發表於 13-10-30 19:23 |只看該作者

引用:回覆+happykawing+的帖子我仔讀緊K3,以我所

原帖由 小小小孩子 於 13-10-30 發表
回覆 happykawing 的帖子

我仔讀緊K3,以我所知啟思無乜雜費..只係每月收返茶點費 ...
想問係咪大興啓思丫?!想問啲老師好唔好丫?


大宅

積分: 2914


17#
發表於 13-10-30 23:00 |只看該作者

引用:收咗下午,但不會讀。 +

原帖由 jockeyjane 於 13-10-30 發表
收咗下午,但不會讀。
點解呀?


男爵府

積分: 5688


18#
發表於 13-10-30 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jockeyjane+於+13-10-30+發表

原帖由 happykawing 於 13-10-30 發表
點解呀?
因為我一定要全日




大宅

積分: 2914


19#
發表於 13-10-30 23:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happykawing+於+13-10-30+發

原帖由 jockeyjane 於 13-10-30 發表
因為我一定要全日
明白


大宅

積分: 2914


20#
發表於 13-10-30 23:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happykawing+於+13-10-30+發

原帖由 jockeyjane 於 13-10-30 發表
因為我一定要全日
咁依家邊間收左呀?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo