夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2338


1#
發表於 13-11-12 01:11 |只看該作者
其實件事都半年前 ,
不過呢排見有d jm 講起類似呢又諗返起
話說 我男朋友半年前因為有d事 搬左去第2度暫住
之後H女人 有一晚搵我男友話 佢比人放左飛機 係我男友暫住屋附近 未見過個環境 可唔可以上去睇下

我男友又比左佢上去 之後話返比我知
咁我緊係覺得個H女仔有d 問題啦

各位jm 點睇 ?

因為我同男友已經因為H女嘈過幾次 ,
有次嚴重到差d分手 ,
jm 有興趣分析嗎 ?



子爵府

積分: 10008


2#
發表於 13-11-12 01:17 |只看該作者
夜晚卑個女上屋企,你男朋友都好有問題

睇返你之前D post.你地關係好似都麻麻

似乎佢晤系太愛你,點解晤善待自己搵個更好?
今天再大的事,到了明天就是小事,
今年再大的事,到了明年就是故事。
不需要太計較、太在意,一切都會過去。


大宅

積分: 2338


3#
發表於 13-11-12 01:26 |只看該作者
本帖最後由 fungling1314 於 13-11-12 01:28 編輯
rose1984 發表於 13-11-12 01:17
夜晚卑個女上屋企,你男朋友都好有問題

睇返你之前D post.你地關係好似都麻麻

我男友好遲鈍 ,
佢話 : 咁H 比人放飛機好慘 , 上黎屋企睇下又冇咩大問題 , 咁上lor , 佢上到黎自己不停係度講自己野 , 講到我眼訓 , 飲野都係飲茶咋 (提神wor = =")

同佢關係時好時壞啦 ,
大部份嘈都係因為H女人

其實佢好愛我既 (可能冇咩點係度講 , 哈哈)
每次我發脾氣 佢都哄返我 死都唔肯分手
佢為我改左好多野 (佢之前d情傷好重 , 有過抑鬱 , 我同佢一齊時佢花左好大決心 )
可能因為我都好愛佢 , 所以就算佢有唔好 , 大家都仲要想一齊而去改善 ,
但問題係 , H女人真係好煩 !!! 又成日姣我男友 , 我一見到H女人d野 就忍唔到 好嬲 !


子爵府

積分: 10008


4#
發表於 13-11-12 01:37 |只看該作者
你當時在場?我覺得晤系蠢,系無咩道德底線,好易出事

H女人點煩都好,問題依然系你男友度,佢明知你晤中意,就應該用盡方法同H斷絕來往,

一隻手拍晤響ga,晤好愛得甘麻木,信曬個男人,理智D

點評

wongyung90  講得岩  發表於 13-11-13 09:55

今天再大的事,到了明天就是小事,
今年再大的事,到了明年就是故事。
不需要太計較、太在意,一切都會過去。


伯爵府

積分: 15559

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 13-11-12 16:06 |只看該作者
如果真係朋友我覺得 before 9點上去參觀吓係無問題嘅..

不過明知人哋女友在場,我會覺得搞到人..所以唔會上..

不過我自己就唔會隻身上異性屋企囉, 怕自己送上門...

點評

fungling1314  我覺得H女人係想送上門既個d 人 ...   發表於 13-11-12 23:49


子爵府

積分: 12256


6#
發表於 13-11-12 16:16 |只看該作者
你可以同佢講:你可吾可以,吾好同H太好朋友,我吾鐘意,睇下佢點


男爵府

積分: 8177


7#
發表於 13-11-12 16:40 |只看該作者
家陣D人食咩ga, 個個都天真嬌甘既.
以下呢句係H女講你知定你男友講你知??
有一晚搵我男友話 佢比人放左飛機 係我男友暫住屋附近 未見過個環境 可唔可以上去睇下


大宅

積分: 3600


8#
發表於 13-11-12 18:02 |只看該作者

引用:Quote:rose1984+發表於+13-11-12+01:17+夜

原帖由 fungling1314 於 13-11-12 發表
本帖最後由 fungling1314 於 13-11-12 01:28 編輯
點解仲有H嘅嘢喺度?


大宅

積分: 2338


9#
發表於 13-11-12 23:44 |只看該作者
本帖最後由 fungling1314 於 13-11-12 23:46 編輯
rose1984 發表於 13-11-12 01:37
你當時在場?我覺得晤系蠢,系無咩道德底線,好易出事

H女人點煩都好,問題依然系你男友度,佢明知你晤中意,就 ...

我唔在場丫 好彩我男朋友道德底線都ok , 佢包容唔到一段關係有第3者 (因為佢ex就係不停出軌既人)
我同佢講左好多次啦 ,
我話 我唔係唔比你同佢做朋友 , 但我覺得你應該有避嫌的意識
佢反而覺得大家冇野做咩要避



大宅

積分: 2338


10#
發表於 13-11-12 23:45 |只看該作者
renewdanny 發表於 13-11-12 16:40
家陣D人食咩ga, 個個都天真嬌甘既.
以下呢句係H女講你知定你男友講你知??
有一晚搵我男友話 佢比人放左飛 ...
呢句出自我男友個口
我同H女人冇見過面 , 只係知有個咁既人存在


大宅

積分: 2338


11#
發表於 13-11-12 23:48 |只看該作者
yanchengsc 發表於 13-11-12 16:16
你可以同佢講:你可吾可以,吾好同H太好朋友,我吾鐘意,睇下佢點
有講過 ,
佢少左同H女人whatsapp ,
但H女人成日係佢fb 留言 ,
留d言又勁瞹昧 ! 嬲到呢 !



子爵府

積分: 10008


12#
發表於 13-11-12 23:50 |只看該作者
fungling1314 發表於 13-11-12 23:44
我唔在場丫 好彩我男朋友道德底線都ok , 佢包容唔到一段關係有第3者 (因為佢ex就係不停出軌既人)
我 ...

佢反而覺得大家冇野做咩要避

起碼都要尊重你而避拉,你自己唸

今天再大的事,到了明天就是小事,
今年再大的事,到了明年就是故事。
不需要太計較、太在意,一切都會過去。


大宅

積分: 2338


13#
發表於 13-11-12 23:52 |只看該作者
xoshan1025 發表於 13-11-12 18:02
點解仲有H嘅嘢喺度?
唔係佢d野 ,
係H女人成日係我男友fb 留言
有一次H女人仲夠薑問我男友 : 你識到我算唔算好彩丫 ? 喂 ! 我嬲到 !
條女到底有冇放過我在眼內ga !


大宅

積分: 2338


14#
發表於 13-11-12 23:59 |只看該作者
rose1984 發表於 13-11-12 23:50
佢反而覺得大家冇野做咩要避

起碼都要尊重你而避拉,你自己唸
yes !
我有咁講 !
我覺得佢冇尊重我 ,
我既要求唔係要佢同H絕交 , 佢自己都有d 女性朋友 ("丫妹" , 中學同學果d , 我都由佢同d女性朋友食飯)
我只不過係要佢同H講清楚 ,
唔想H成日講埋晒d咁既野 ( H 幾個月左右就會搵我男友食下飯 )

前排我嘈到要分手 , (我真係好唔中意咁樣)
個H 女人仲話自己唔係D咁既意思 , 係唔係有誤會 , 有誤會不如大家出黎食飯講清楚
我#R$%#%$ , 個女人真係好有機心 , 一係我男朋友面前就扮到楚楚可憐 , 我就做晒衰人 !
JM 有冇方法令我男朋友睇清楚呢個H女人真面目


子爵府

積分: 10008


15#
發表於 13-11-13 00:05 |只看該作者
我系你講真我會選擇分手

戀愛應該簡簡單單,甜甜蜜蜜,1對1,甘多女性又要單獨約會食飯我接受唔到

趁後生搵個愛自己錫自己好過,

問題晤系H到,系你男友愛你晤夠,你搞到自己甘辛苦,心力交瘁,樣又殘值得咩?

自己好好唸下

今天再大的事,到了明天就是小事,
今年再大的事,到了明年就是故事。
不需要太計較、太在意,一切都會過去。


男爵府

積分: 8177


16#
發表於 13-11-13 09:43 |只看該作者
fungling1314 發表於 13-11-12 23:45
呢句出自我男友個口
我同H女人冇見過面 , 只係知有個咁既人存在

香港雖然細, 但邊有甘岩響佢住既附近出現話比人放飛機. 你男友作咩都得啦. 做戲咩


男爵府

積分: 8177


17#
發表於 13-11-13 09:53 |只看該作者
只要H女唔介意, 你男友又有得食免費餐, 你真係無計ga wor, 自求多福. btw, 你男友都唔緊你咯, 你甘緊張做咩姐, 搵個啦, 唔通又等有左bb先黎後悔, 到時男友拍拍law友走人,你就真係.... 甘就一世...


大宅

積分: 3619

BK Milk勳章


18#
發表於 13-11-13 10:04 |只看該作者

回覆:呢個女人求咩呢

其實兩個都有問題,你同你男人講你帶男人上來訓只系朋友,佢心情吾好,你問佢得吾得!佢顧個女人都吾顧你感受,黎d人扮豬食老虎,個女人點解要咁不斷搵你男人呢!?系因為你男人俾位佢入佢先入到炸!
連黎點安全感都俾吾到,你會好辛苦嫁!!


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 13-11-13 10:10 |只看該作者
回覆 fungling1314 的帖子

一個男人係愛你, 根本唔會做d你唔鐘意既事..
個女人慘? 比佢上屋企睇環境?
等於遲鈍?

你話你地嘈親佢都實逗你..
好多男人出去包二奶, 都一樣唔肯同老婆離婚..

樓主, 唔好咁天真..
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 13-11-13 10:13 |只看該作者
唔好將件事推晒落個女人到,

覺得個女人唔知打咩主意..

牛唔飲水...
你明架啦..

如果你男朋友係咁愛你, 咁為你,
佢只要企硬, 唔so佢, 根本冇任何機會比別人,
你今日亦唔需要上黎出post..

唔好再唸佢點樣愛自己..
唔理佢咩行為係表現出"愛你"..
佢呢件事已經可以推翻晒所有!
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo