Re: 請問由柴灣去元朗最快路線?
我住元朗, 以前有份工係柴灣返工既~
我當時試左好多唔同路線, 發覺搭西鐵轉東鐵轉地鐵係最快既! 大約需時一個鐘零3個字啦!!
再唔係其實搭968去到上環轉地鐵都快, 而且有位, 但都要個半鐘架!!
如果係夜晚收工時,我會搭mtr係灣仔落車, 係平時搭968既巴士站(往元朗方向)大約6點零開始就會有村巴, d村巴好多人上架, 好快就滿左一架開車架啦, 架車會直接由灣仔去元朗, 中途不停站, 入到元朗妳只要係恆香落車行過對面再入d就到大榮華架啦!! 如果走左一架, 唔使擔心, 5分鐘後就會有另一架架啦!! 同埋由灣仔到元朗, 快到妳唔信, 半個鐘就到!!!!(塞車另計丫) 冇記錯就係16蚊一程, 有8達通~
d村巴到大約8點左右就冇架啦~~
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!