自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2289


1#
發表於 07-3-23 13:54 |只看該作者

激光繳視

請問有冇人做左or知道繳視?
我想知繳視前.後要注意d咩.同埋邊間做會好d?


大宅

積分: 1153


2#
發表於 07-3-23 14:05 |只看該作者

Re: 激光繳視

我舊年 7 月做左, 於TST 星光行, 個名好似係 " 激光繳視中心" $14000 分 12 個月攤還.

之前唔記得幾耐唔可以帶 con, 之後做完當日最好訓覺, 不過日光白白我訓唔著, 但個人唔多想張開眼, 見光好唔舒服. 一個月內不可化妝, 塗眼霜之類. 有免費講座的, 你可預約聽下.

我冇考慮其他醫院, 因我有 2 個同事做左我先去, 同埋呢間算平.

我唔係成日上 BK, 你留言, 如我記得, 我盡覆.
我的志願:每一年同老公去一個國家~ 努力!!!


大宅

積分: 1153


3#
發表於 07-3-23 14:06 |只看該作者

Re: 激光繳視

sorry, TST 彩星中心, not 星光行
我的志願:每一年同老公去一個國家~ 努力!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo