論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 290


1#
發表於 07-4-14 09:11 |只看該作者

有沒有人無工人房?

我工人跟bb一起睡在一間房,現在我很想bb可以獨立睡一間房。但我以前沒有bb, 沒有工人,所以原本的工人房拆了。
請問要她做廳長會不會不好?

有沒有好建議?


別墅

積分: 721


2#
發表於 07-4-14 10:22 |只看該作者

Re: 有沒有人無工人房?

好似唔係咁好喎!最主要我覺得會令自己都唔方便。夜晚有個工人係廳度訓,咁出出入入好似唔係幾好!
你BB幾大?點解突然間想佢獨立訓一間房既?


水晶宮

積分: 61740

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 07-4-14 11:23 |只看該作者

Re: 有沒有人無工人房?

我工人都係同小朋友同房. 我覺得OK啦, 當然有工人房好d啦, 無都無辦法.

到小朋友大d唔需要工人時就可以自己一間房囉. :-P


複式洋房

積分: 290


4#
發表於 07-4-14 17:37 |只看該作者

Re: 有沒有人無工人房?

我bb1嵗,因爲怕工人的習慣與生活影響bb。bb睡了以後,我會到睡房裏,所以只有她一個人在客廳。
我只是擔心大部分工人都有房,只有她沒有,會有hard feeling


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


5#
發表於 07-4-14 23:26 |只看該作者

Re: 有沒有人無工人房?

連半間房都冇? 工人會冇左私隱, 我就唔多讚成啦.
主 賜 平 安

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo