在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11987

畀面勳章


1#
發表於 07-4-24 00:06 |只看該作者

死啦!成日都排住上親子王國...點算

死啦!成日都掛住上親子王國...點算

你地系點樣分配時間咖
我返緊工又心思思上0黎
左搞右搞又一個上晏
食完飯又會上0黎
左搵右揾又四點lu
又後悔無正驚做過d野
而加開始堆啦
但系都系唔想做住wor

放工返到屋企又系
越來越無心機理d仔la

死啦....系米"玩物song 志"定系沈迷呀
快d斗正我啦

:-? 沒有一百分的另一半,只有五十分的兩個人 :wave:


男爵府

積分: 7765


2#
發表於 07-4-25 14:55 |只看該作者

Re: 死啦!成日都排住上親子王國...點算

都唔可以咁講, 可能你的工作冇咁緊張, 有時間同我地分享,
認識多啲新朋友, 好似我, 有時都好悶, 因為太少朋友啦!
以前的同事, 大多數都只顧有利益才啋你, 冇 "jetshow",
電話都冇, 只有你找佢吔就有


珍珠宮

積分: 35592


3#
發表於 07-4-25 17:46 |只看該作者

Re: 死啦!成日都排住上親子王國...點算

我都係由返工都放工都開住bk個browser...我都有你個feel....

已經開始咩都唔想做!

自制力開始減退了!
好好過每一天......


子爵府

積分: 11987

畀面勳章


4#
發表於 07-4-27 20:05 |只看該作者

Re: 死啦!成日都排住上親子王國...點算

0拿...0拿...0拿
放左工咖啦
8點幾咖啦
都系未走wor
為乜
唔知.....總之唔想返屋企
又唔想約人, 唉.....
所以又上左0黎啦

我終於明白點解成日都聽到d人上網上到不眠不休lu
走啦.....返歸車程都要成個鐘咖

:-? 沒有一百分的另一半,只有五十分的兩個人 :wave:


侯爵府

積分: 21021


5#
發表於 07-4-28 23:15 |只看該作者

Re: 死啦!成日都排住上親子王國...點算

我都係中咗bk毒, 兩個月前轉咗份工, 極busy都會上黎say hi, 但而家都習慣咗唔上lu, 只係夜晚上返黎咁囉, 各位姐妹, bk毒唔易戎架真係

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo