跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3233


1#
發表於 07-3-27 12:01 |只看該作者

BB的社交發展

HI,
請問1.5歲BB, 日常社交(例如:和同齡BB玩耍時,父母相處)是應該怎麼才算正常??

1.5歲BB是否可以明白大人的指示呢(大部份)??

其實我很想了解多些BB的社交發展....


大宅

積分: 1325


2#
發表於 07-3-27 19:24 |只看該作者

Re: BB的社交發展

Click to the following links you will know more:

Babykingdom

Baby Centre Social Development

1.5 歲BB應該是大部份可以明白大人的指示,我個女見到其他小朋友會主動走埋去同人地玩,現在這個年齡鐘意同大個D既小朋友玩多些


民房

積分: 31


3#
發表於 07-3-29 00:08 |只看該作者

Re: BB的社交發展

hi preciousstone,
the website that you provide is very useful. thanks a lot
:tongue:  :party:


大宅

積分: 2008


4#
發表於 07-3-29 09:20 |只看該作者

Re: BB的社交發展

我囡囡都係好鍾意同小朋友玩,特別係大過佢既哥哥姐姐,係街見到小朋友就過去想同人玩,就算佢坐係bb車,都會伸手同人say hi。近呢個月發覺囡囡好多指示都識聽,叫佢囉一些物件比我,佢都能做到,但有時唔知聽唔明定扮唔明,叫佢囉野佢走左去 不過仍然講緊我唔識聽既太空話...
preciousstone 寫道:
1.5 歲BB應該是大部份可以明白大人的指示,我個女見到其他小朋友會主動走埋去同人地玩,現在這個年齡鐘意同大個D既小朋友玩多些


別墅

積分: 632


5#
發表於 07-3-29 19:24 |只看該作者

Re: BB的社交發展

上 playgroup 都係自已同自已玩!


大宅

積分: 1193


6#
發表於 07-3-30 00:47 |只看該作者

Re: BB的社交發展

preciousstone 寫道:
Click to the following links you will know more:

Babykingdom

Baby Centre Social Development

1.5 歲BB應該是大部份可以明白大人的指示,我個女見到其他小朋友會主動走埋去同人地玩,現在這個年齡鐘意同大個D既小朋友玩多些


the website is very useful. Thanks for sharing
碧姍小說 http://pighillstory.blogspot.hk/


大宅

積分: 2259


7#
發表於 07-4-3 10:05 |只看該作者

Re: BB的社交發展

hi peggyp,

我覺得1.5歲bb,已經可以明白大人大部份指示,我bb係d兩個月嚟,我覺得佢差唔多我叫佢做同我問佢d嘢,佢都可以比到正常o既反應我,eg. 叫佢放好一些物件,而後著鞋仔,佢會放好後再去取鞋,問佢鍾唔鍾意,佢會點頭或拎頭等等。

另外,佢又特別鍾意同一些大個佢o既小朋友玩,同齡o既反而無興趣,唔知係咪多數bb都係咁o既呢?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo