興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2815


1#
發表於 07-4-21 12:21 |只看該作者

3台....................得5得?

有冇人用緊3台?? 得5得??

2G 好 定 3G 好D??


2G:我就不用買機,
3G:要買機+15個月約(min)

背熟佢,被罵者一定比你罵到目定口呆!
講 你 又 唔 聽 , 聽 你 又 唔 明, 明 你 又 唔 做 , 做 你 又 做 錯 , 錯 你 又 唔 認 , 認 你 又 唔 改 ,改 你 又 唔 服 , 唔 服 又 唔 講 ...


洋房

積分: 132


2#
發表於 07-4-21 14:41 |只看該作者

Re: 有冇人用緊3台??

3台............可免則免
我可能係你認識既第一個傷殘人士哩^^[img align=right]http://www.hkdisable.net/wheelchair.jpg[/img]


大宅

積分: 2815


3#
發表於 07-4-21 15:24 |只看該作者

Re: 有冇人用緊3台??

輪友 寫道:
3台............可免則免


我刀5想........:-(
宜我OFFICE個騎呢位得3台得............ .......
:-( :-( :-( :-(

我就怕出到街就"失去聯絡"

背熟佢,被罵者一定比你罵到目定口呆!
講 你 又 唔 聽 , 聽 你 又 唔 明, 明 你 又 唔 做 , 做 你 又 做 錯 , 錯 你 又 唔 認 , 認 你 又 唔 改 ,改 你 又 唔 服 , 唔 服 又 唔 講 ...


大宅

積分: 3352


4#
發表於 07-4-22 14:12 |只看該作者

Re: 有冇人用緊3台??

Oh, no la.



大宅

積分: 2641


5#
發表於 07-4-22 16:35 |只看該作者

Re: 3台....................得5得?

我宜家用緊無咩問題喎!
$35/650分鐘
都幾平


洋房

積分: 35


6#
發表於 07-4-26 13:59 |只看該作者

Re: 3台....................得5得?

唔好用, 和記網絡失去聯絡

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo