想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7674

醒目開學勳章


1#
發表於 07-3-22 06:27 |只看該作者

想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

今曰又變番day1,得番一個月努力咋......
各位等緊既sisters,希望你地快Dbingo啦
http://tickers.cafemom ... w%2C%2C59.png..


洋房

積分: 174


2#
發表於 07-3-22 09:26 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

yes, 得番一個月 :-( :-( :-(


男爵府

積分: 6993

好媽媽勳章


3#
發表於 07-3-22 09:55 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

一齊加油


複式洋房

積分: 318


4#
發表於 07-3-22 10:05 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

Let's work hard to have a "pig" baby...otherwise we will have a "mouse"


男爵府

積分: 6716


5#
發表於 07-3-22 15:02 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

努力!!!加油!!!
朗朗B 2010年10月9日出左世勒..


男爵府

積分: 8430


6#
發表於 07-3-22 16:21 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

TAG 寫道:
今曰又變番day1,得番一個月努力咋......
各位等緊既sisters,希望你地快Dbingo啦


我都係岩岩mc呀. :-( :-(

希望下次我地一擊即中, 齊齊做豬媽媽. 加油.


別墅

積分: 564


7#
發表於 07-3-22 16:27 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

努力!
祝大家一擊即中!!


大宅

積分: 1833


8#
發表於 07-3-22 16:39 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

我都好想. 已經31啦. 唔想要rat rat. 想要pig pig. 今日已經係m o既第3日, 即係得返less 半個月可以試...得返半個月努力. 之前好忙工作.而家先開始plan. 又好似好rush.


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 07-3-22 17:38 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

我淨係唔鍾意 rat baby :mrgreen:


複式洋房

積分: 213


10#
發表於 07-3-22 18:38 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

miffy miffy, do you have any children?

Ganbatei! Good luck to all BK sisters! Let's bingo together!


禁止訪問

積分: 2736


11#
發表於 07-3-22 18:43 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 174


12#
發表於 07-3-23 14:19 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

我想 m 小姐快 d 黎呀........ 又唔想佢黎.......

心情好復雜 :-( :-( :-(


別墅

積分: 689


13#
發表於 07-3-23 15:16 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

快手快手, 日子買少見少啦!!


男爵府

積分: 7674

醒目開學勳章


14#
發表於 07-3-24 05:22 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

雖然只係得番一個月,我唔會放棄架,交足功課起碼都對得住自己嘛......
http://tickers.cafemom ... w%2C%2C59.png..


大宅

積分: 1491


15#
發表於 07-3-24 09:20 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

大家要努力呀!
JO JO PIG


複式洋房

積分: 399


16#
發表於 07-3-26 21:34 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

我又係呀,大家真係要=努力啦...
why-123 寫道:
[quote]
TAG 寫道:
今曰又變番day1,得番一個月努力咋......
各位等緊既sisters,希望你地快Dbingo啦


我都係岩岩mc呀. :-( :-(


希望下次我地一擊即中, 齊齊做豬媽媽. 加油.
[/quote]


大宅

積分: 4386


17#
發表於 07-3-26 22:04 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

今日day23,下星期三就有結果,真希望呢個cycle的努力沒有白費啦!


已刪除用户

積分: 20771

2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 07-3-26 22:33 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 353


19#
發表於 07-3-26 23:19 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

我下個月做 IUI 希望可以一擊即中 , 生番個 豬 BB ,
大家要一齊努力加油 ...... ! 一定要 0係 呢 個月 BINGO
生個 豬 BB .....


大宅

積分: 1857


20#
發表於 07-3-27 00:05 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

幾月幾號前check 到bingo 就可生pig b?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo