想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1825


1#
發表於 07-4-10 12:02 |只看該作者

急問: 如果初期懷孕,公司或住家樓上或樓下裝修, 會 不會影響個胎?

急問: 如果初期懷孕,公司或住家樓上或樓下裝修, 會 不會影響個胎?


大宅

積分: 4535


2#
發表於 07-4-10 12:07 |只看該作者

Re: 急問: 如果初期懷孕,公司或住家樓上或樓下裝修, 會 不會影響個胎?

當然唔會啦~


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 07-4-10 12:08 |只看該作者

Re: 急問: 如果初期懷孕,公司或住家樓上或樓下裝修, 會 不會影響個胎?

應該無問題~ 不過唔好聞咁多 D 天拿水, 油味.


大宅

積分: 1825


4#
發表於 07-4-10 12:14 |只看該作者

Re: 急問: 如果初期懷孕,公司或住家樓上或樓下裝修, 會 不會影響個胎?

Hi Carmen, Miffy miffy..

Thank you so much ... i am worried to death. I was bothered so much by the drilling, banging sound..:(


大宅

積分: 1209


5#
發表於 07-4-10 14:13 |只看該作者

Re: 急問: 如果初期懷孕,公司或住家樓上或樓下裝修, 會 不會影響個胎?

bloveb
我岩岩懷孕時公司同屋企隔離都裝修,我都問過醫生,醫生就叫我盡量唔好聞咁多天拿水,因為會加速子宮收縮喎,所以你盡量唔好聞咁多

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo