想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 913


1#
發表於 07-4-10 14:17 |只看該作者

想生bb, 成年都未成功, 有冇計?


hi all sister,

請問伏在床上四十五分鐘至一小時, 是否仲要墊高對腳?

rgds / 津媽

Smallpigbb
水晶級國民



註冊日: 07-01-31
發表數: 107


Re: 想生bb, 成年都未成功, 有冇計?
津媽

annaymlee说得对,仲有就是当你老公排出精子时你可以用pillow放在你腰下,令到精子游得入0的,容易受精,都是医生教的


_________________




07-04-02 16:08

annaymlee
水晶級國民



註冊日: 05-10-20
發表數: 142


Re: 想生bb, 成年都未成功, 有冇計?
我都係,醫生叫我dodo完伏在床上,四十五分鐘至一小時,結果都成功了!

引文:
--------------------------------------------------------------------------------


津媽 寫道:


大宅

積分: 4386


2#
發表於 07-4-10 14:33 |只看該作者

Re: 想生bb, 成年都未成功, 有冇計?

HI 津媽,

聽D姊妹講子宮後屈最好o係後面入(即狗仔式)!!
如果經濟許可的話就睇醫生,因為子宮後屈比較難受孕!!

good luck!!!!


民房

積分: 70


3#
發表於 07-4-10 14:38 |只看該作者

Re: 想生bb, 成年都未成功, 有冇計?

我個e生話子宮唔係向前就係向後,不用太擔心,好多人子宮後屈都可以有bb, 雖然我仲未有(我都係後屈)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo