論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3690


1#
發表於 07-4-13 18:18 |只看該作者

誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多啲?

如題.


別墅

積分: 512


2#
發表於 07-4-13 18:29 |只看該作者

Re: 誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多啲?

我係全職媽咪同埋惡d, 所以我係僱主 (雖然係我老公出糧俾工人).
我諗決定邊個係僱主, 係要考慮以下因素:
1. 誰主要check 工人工作
2. 誰主要同工人溝通
3. 誰夠"威嚴", 鬧工人上o黎都有番個"台型"


水晶宮

積分: 61748

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 07-4-13 20:30 |只看該作者

Re: 誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多啲?

我覺得邊個係僱主都無所謂.

我地個case - 我老公係僱主, but係我出糧比工人. 至於邊個管工人? 我地兩個一齊管囉. 我工人兩個都聽喎......咩佢可以唔聽咩?!


大宅

積分: 1875


4#
發表於 07-4-13 21:11 |只看該作者

Re: 誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多啲?

i am the 僱主....i also pay the $$

but i think...no matter who pay the $$ i should be the 僱主 since i dont want in the future that if i want to fiire the maid but my c6 is 僱主 and refuse to fire her lor


i need the "wah see" right

[url=http://www.snugglepie.com][img]http://www.snugglepie.com/ezb/362025.png


水晶宮

積分: 61748

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 07-4-13 21:33 |只看該作者

Re: 誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多啲?

jocola,

點解d老公會唔同意老婆炒工人? 之前我想炒工人我老公都叫我比機會個工人, 不過佢見我唔開心, 最後都係叫我炒. 佢話我開心先係最緊要....

所以我唔明點解d老公會唔同意老婆既決定~~~~


大宅

積分: 3690


6#
發表於 07-4-13 21:40 |只看該作者

Re: 誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多啲?

就係呢樣嘢---"話事權"la!
我是僱主,也是比$果個.管工人的事,他話由我去管,但他有時也會插手.
好多時當我不滿工人而話工人時,c6聽後就向我示意say no,不like!或者之後他會話我不要對工人太苛刻,因她是工bb的,其他的事得過且過算了.有時甚至因工人的問題而吵架添.
基本上在對待工人方面,他寬鬆而我嚴謹,大家有分歧.有時怒起上來我就問他"那你管工人還是我管,你估我好想請工人嗎?"
所以,一人話事煩,兩人話事也煩,真難做為最好是不用請工人了.


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


7#
發表於 07-4-13 22:33 |只看該作者

Re: 誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多啲?

mini_mum 寫道:
就係呢樣嘢---"話事權"la!
我是僱主,也是比$果個.管工人的事,他話由我去管,但他有時也會插手.
好多時當我不滿工人而話工人時,c6聽後就向我示意say no,不like!或者之後他會話我不要對工人太苛刻,因她是工bb的,其他的事得過且過算了.有時甚至因工人的問題而吵架添.
基本上在對待工人方面,他寬鬆而我嚴謹,大家有分歧.有時怒起上來我就問他"那你管工人還是我管,你估我好想請工人嗎?"
所以,一人話事煩,兩人話事也煩,真難做為最好是不用請工人了.


我都同你一樣,真係好勞氣 :-(


大宅

積分: 1775


8#
發表於 07-4-13 22:52 |只看該作者

Re: 誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多啲?

c6有時真係煩,手指咬出唔咬入。家陣會先同c6傾掂數先至同bun姐講。


大宅

積分: 3362


9#
發表於 07-4-13 23:47 |只看該作者

Re: 誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多啲?

我老公係我第一個工人時咩都唔理架! 仲叫我唔好咁惡. 但當佢見我成日話佢都係嗰d問題, 同埋我會發佢皮氣,話佢咩都唔嚟!我自己又要返工,阿仔又要理.同埋我同佢講我唔想再理啦!佢都唔聽!人地話佢地驚男人所以佢就會出多d聲.
到第2個工人, 大家都覺得佢唔掂, 同埋佢依加要同工人一齊湊阿仔返學; 佢就好明白我點解咁勞氣!所以依加佢一見有咩都會出聲.


大宅

積分: 3690


10#
發表於 07-4-14 00:02 |只看該作者

Re: 誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多啲?

我都聽聞過印尼女人是怕男人多啲!是真的嗎?


水晶宮

積分: 61748

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 07-4-14 11:19 |只看該作者

Re: 誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多啲?

mini_mum 寫道:
我都聽聞過印尼女人是怕男人多啲!是真的嗎?

I don't think so. 我工人好怕我發惡, 因為我惡起上黎好勁架!! 佢當然都怕呀sir鬧啦, 因為我老公平時少出聲, 佢出得聲即係好有問題.


珍珠宮

積分: 44270

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 07-4-14 12:43 |只看該作者

Re: 誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多啲?

我是僱主,我負責管理工人,但工人怕我老公多D,佢DIRTYO既話我老公鬧佢,佢下次實記得,我就要講N咁多次先記得~


子爵府

積分: 10484


13#
發表於 07-4-14 13:28 |只看該作者

Re: 誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多啲?

我第一個工人同而加lee個都係好驚亞sir, 聽話又尊重(剩係對亞sir), 我話佢地有咩做得唔好既地方, 佢地會有好多好多理由, 總之就唔係佢地錯, 但如果係我老公話, 佢地就即刻yes yes yes sorry sorry sorry.


別墅

積分: 786


14#
發表於 07-4-14 13:42 |只看該作者

Re: 誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多啲?

My husband is the employer but starting from day 1 I'm the one give instruction to the Maid. And my husband never interfere how I manage the maid. Moreover I'm the one pay the maid so I don't see the maid listen to Sir than me. Becuase she can see who's in charge of the house and the kid.


男爵府

積分: 8716


15#
發表於 07-4-14 15:46 |只看該作者

Re: 誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多

我係僱主又係出糧


大宅

積分: 1415


16#
發表於 07-4-14 16:08 |只看該作者

Re: 誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多啲?

Yes, same here. But sometimes the maids still made excuses when Sir questioned them.
I am the one who give them instructions but I am not the one who signed the contracts with them. My husband is the official employer, so they listen to my husband more.
Quote:
我第一個工人同而加lee個都係好驚亞sir, 聽話又尊重(剩係對亞sir), 我話佢地有咩做得唔好既地方, 佢地會有好多好多理由, 總之就唔係佢地錯, 但如果係我老公話, 佢地就即刻yes yes yes sorry sorry sorry.



大宅

積分: 1675


17#
發表於 07-4-14 20:37 |只看該作者

Re: 誰是僱主?mum還是sir?誰管工人?工人是否聽僱主話多啲?

same here
我要努力做個好媽咪!
我一定會成功生多個!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo