母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   3


伯爵府

積分: 16821


1#
發表於 13-11-11 00:27 |只看該作者
成日聽 jm 們講每日有六條濕片就即係夠

但想問下一條既定義係咩? 濕到淋晒定係就咁一篤家叫濕片?

同埋我 bb 未滿月時一日十幾條片,而家兩個月,但係片數量少左

有時仲一日唔夠六條,但佢又食得訓得,咩即係有無問題呀?

呢兩星期 bb 食奶時間好浮動,有時準時兩個鐘,有時訓左可以三四個鐘先食,佢耐左食就會少左片,我都唔知叫唔叫佢起身食好

同埋滿月後佢日間開始訓少左,但呢兩星期又訓返多左,基本日期都成食完奶就訓,係要我嘈佢 料佢玩先醒,但係一個鐘到又訓返

係夜晚有三,四個鐘醒,十二點就訓 ,咁樣有無問題呢?


大宅

積分: 2000


2#
發表於 13-11-11 00:37 |只看該作者

回覆:全人奶b 濕片問題

返健康院時姑娘有俾過條"濕片"拎上手等你feel吓幾重
重量大概似係尿片入面放咗幾粒電池咁
就咁一篤就肯定唔係濕片
所以姑娘教係每次開餐前先換片

同埋你係埋身餵定泵出蒞樽餵?
樽餵先要定時
埋身的話係feed on demand,時間係浮動㗎




伯爵府

積分: 16821


3#
發表於 13-11-11 05:12 |只看該作者

引用:返健康院時姑娘有俾過條"濕片"拎上手等你

原帖由 siufongcheung 於 13-11-11 發表
返健康院時姑娘有俾過條"濕片"拎上手等你feel吓幾重
重量大概似係尿片入面放咗幾粒電池咁
就咁一篤就肯定 ...
我返健康院姑娘無提過濕片呀,所以我唔知
咁如果有一條係勁重咁可唔可以算兩條呀?因為佢柯既時間都好浮動,有時一個鐘一條 ,有時幾個鐘先一條

我係埋身餵架,但點解有時佢兩個鐘就叫食,有時又三四個鐘先食既?


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 13-11-11 09:54 |只看該作者
我聽過一條濕尿片即係一個蘋果仔咁重. 不過我發現唔同牌子既尿片會有唔同效果. 我住外國, p 牌尿片好似好快就變脹, 其他裨子冇咁誇張.

你個bb 兩個月大, 佢膀胱大左, 即係一督尿多左, 所以痾尿次數少左係正常. 不過我都唔知駛唔駛要有6塊濕片. 我個b 有5塊左右. 到bb 大個月大時, 醫生話可以唔駛數幾多塊濕片.


伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


5#
發表於 13-11-11 10:28 |只看該作者
回覆 ~sunshine~ 的帖子

如果bb冇成日訓, 又都滿月, 都ok啦, 佢唔夠會叫食, 應該唔會放過你. 唔好少得太誇張就得.


大宅

積分: 3725


6#
發表於 13-11-12 21:46 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 13-11-11 00:27
成日聽 jm 們講每日有六條濕片就即係夠

但想問下一條既定義係咩? 濕到淋晒定係就咁一篤家叫濕片?
我個女既情況同你個BB一樣,一日真係無6塊重手既濕片wor.......可能得3-4條咋!點算好!?


大宅

積分: 3725


7#
發表於 13-11-12 21:51 |只看該作者
siufongcheung 發表於 13-11-11 00:37
返健康院時姑娘有俾過條"濕片"拎上手等你feel吓幾重
重量大概似係尿片入面放咗幾粒電池咁
就咁一篤就肯定 ...
3A定2A電池?死囉,咁樣計,我個女一日得2塊濕片左右,係咪要補奶粉?


侯爵府

積分: 22198

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 13-11-13 12:11 |只看該作者
濕大約2篤就ok. 同埋6條片係計埋大便. 如果你買日本片, 佢吸得好好, 真係一日大小便加埋4張左右.

佢體重無問題, 食得玩很瞓得就ok.

我個女4個月開始用日本片, 試過1日用3張片都吸到. 因為佢1張可以吸10小時, 但我通常都換密d, 而家1日用4至5張片.

如果你驚的話用尿布, 佢吸2篤就會濕哂. 試過1日要換7至10次. 大便有時會爆片.


伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


9#
發表於 13-11-13 12:14 |只看該作者
回覆 Foxyrabbit 的帖子

你女幾大? 得兩條太少, 即係全日只早晚換一次? 你係全埋身? BB有冇成日訓, 佢啜唔啜到?


子爵府

積分: 11243


10#
發表於 13-11-13 12:38 |只看該作者

回覆:wmkcnw 的帖子

請問用咩牌子嘅日本片?係邊到買?




伯爵府

積分: 16821


11#
發表於 13-11-13 14:56 |只看該作者

引用:回覆+~sunshine~+的帖子如果bb冇成日訓,+又

原帖由 於 13-11-11 發表
回覆 ~sunshine~ 的帖子

如果bb冇成日訓, 又都滿月, 都ok啦, 佢唔夠會叫食, 應該唔會放過你. 唔好少得太誇 ...
剛滿月頭兩星期佢好似開始幾好,日間有時都可以2.5 - 3 小時食一次,但呢兩星期佢日間又變返個幾鐘一次,真係餵到好氣餒,好辛苦,完全無晒時間,好想補粉,但見佢又食得訓得玩得,又唔捨得,但再咁落去我就快頂唔順喇,自己連飯都食唔到


伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


12#
發表於 13-11-13 15:09 |只看該作者
回覆 ~sunshine~ 的帖子

你留意下佢係啜(認真食)定係梅梅下, 因為得兩條真係唔OK, 如果佢有成日訓的積象, 要同佢去健康院. 佢滿月打針, 健康院冇咩意見?


大宅

積分: 2000


13#
發表於 13-11-13 15:12 |只看該作者
回覆 Foxyrabbit 的帖子

大概2~3粒2A電池咁上下


伯爵府

積分: 16821


14#
發表於 13-11-13 17:16 |只看該作者

引用:回覆+~sunshine~+的帖子你留意下佢係啜(認

原帖由 於 13-11-13 發表
回覆 ~sunshine~ 的帖子

你留意下佢係啜(認真食)定係梅梅下, 因為得兩條真係唔OK, 如果佢有成日訓的積象, ...
佢有啜架,但有時啜到訓著,我會拍佢既,佢有時醒返繼續啜,有時唔醒
兩條唔係我呀,我仔唔穩定,有時一日有8,9 條,
有時一日得五,六條乍
上次一個月時未有咁情況,醫生仲話全人奶一個月重左兩磅係好好成績叫我繼續
但佢係呢兩個星期先有咁樣,今個月仲有兩日先返健康院,

我諗緊會唔會係佢大食左,我唔夠奶,諗緊補唔補粉比佢




伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


15#
發表於 13-11-13 17:21 |只看該作者
回覆 ~sunshine~ 的帖子

噢, 原來誤會左, 有5-9塊非常ok, 擔心得兩條片的姊妹咋.


大宅

積分: 3725


16#
發表於 13-11-13 18:07 |只看該作者

引用:回覆+~sunshine~+的帖子噢,+原來誤會左,+有

原帖由 於 13-11-13 發表
回覆 ~sunshine~ 的帖子

噢, 原來誤會左, 有5-9塊非常ok, 擔心得兩條片的姊妹咋. ...
我個女每日得2條有咁上下重量既濕片,其餘有4-5條便便或少少濕既片




大宅

積分: 3725


17#
發表於 13-11-13 18:08 |只看該作者

引用:濕大約2篤就ok.+同埋6條片係計埋大便.+如果

原帖由 wmkcnw 於 13-11-13 發表
濕大約2篤就ok. 同埋6條片係計埋大便. 如果你買日本片, 佢吸得好好, 真係一日大小便加埋4張左右.

佢體重無 ...
我用緊H牌M size.....




大宅

積分: 3725


18#
發表於 13-11-13 18:11 |只看該作者

引用:回覆+Foxyrabbit+的帖子你女幾大?+得兩條太

原帖由 於 13-11-13 發表
回覆 Foxyrabbit 的帖子

你女幾大? 得兩條太少, 即係全日只早晚換一次? 你係全埋身? BB有冇成日訓, 佢啜唔 ...
今日2m8d,應該啜到,不過最緊開始嘆奶,飲慢左,飲下停下,我要叫佢同不停轉姿勢佢先大力啜




伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


19#
發表於 13-11-13 20:48 |只看該作者
回覆 Foxyrabbit 的帖子

都唔係差好多, 嚇得我. 以為得兩條濕片添. 2m唔洗太擔心啦, 佢唔夠會追食.


大宅

積分: 3725


20#
發表於 13-11-13 22:03 |只看該作者

引用:回覆+Foxyrabbit+的帖子都唔係差好多,+嚇得

原帖由 於 13-11-13 發表
回覆 Foxyrabbit 的帖子

都唔係差好多, 嚇得我. 以為得兩條濕片添. 2m唔洗太擔心啦, 佢唔夠會追食. ...
原來我一直誤會左濕片既意思係一片好重好多尿尿既尿片!原來其他都計,咁我放心哂 thanks




首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo