母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 304


1#
發表於 13-11-14 11:47 |只看該作者
我仔仔三個月大,除了住院期間用胃喉食過奶粉之外,一直全泵母乳。我爹地媽咪老爺奶奶一直都唔支持,話佢出世3磅幾到而家三個月大都追唔到體重,不過自己爹地媽咪容易理解我嘅立場,所以公公婆婆講多幾次已經冇再不斷哦我。
但係老爺早幾日嚟左我屋企,不斷話我老公好畀母乳個仔食,搞到佢又瘦又輕皮膚又差大便又多又水。。。我老公當然堅持母乳足夠就唔補奶粉,但係我喺房聽到真係好嬲,老爺講到我好似畀毒藥個仔食咁。
今日我又無意中得知我奶奶係咁同其他人包括我舅母講,話我餵母乳餵到個仔咁,唔聽人講,我老公同老爺嘈都係因為我唔肯餵奶粉,我老公都係聽我講先會咁。。。
其實我一直好開心自己夠奶畀仔仔食,雖然而家返工泵少左好多,但係我重有冰奶存貨,應該可以捱多一頭半個月全母乳,但係聽到佢地咁講我真係好唔開心,返工泵奶已經好辛苦,重要聽埋d閒言閒語。。。


複式洋房

積分: 304


2#
發表於 13-11-14 12:03 |只看該作者

回覆:全母乳的煩惱

而家返工泵奶又心急想返d搞掂做野,所以泵到一邊損晒流血。。。真係身心都受創,但係我仍然想繼續全母乳。。。


大宅

積分: 1567


3#
發表於 13-11-14 12:07 |只看該作者
chungmingma 發表於 13-11-14 12:03
而家返工泵奶又心急想返d搞掂做野,所以泵到一邊損晒流血。。。真係身心都受創,但係我仍然想繼續全母乳。 ...
加油, 佢地唔支持唔緊要, 最重要老公支持, 仲有係呢度一大班JM做你既後盾
有咩就上黎呻, 大家都好樂意畀SUPPORT 你

PS: 我都係全母乳, 仔仔而家6個月, 8.5KG, 佢出世時得2.63KG咋, 加油密密餵, 母乳is the best!!!


子爵府

積分: 13161

BK Milk勳章


4#
發表於 13-11-14 12:10 |只看該作者
加油~我覺得最緊要係老公支持, 其他人...唔駛理


大宅

積分: 3278

BK Milk勳章


5#
發表於 13-11-14 12:15 |只看該作者
chungmingma 發表於 13-11-14 11:47
我仔仔三個月大,除了住院期間用胃喉食過奶粉之外,一直全泵母乳。我爹地媽咪老爺奶奶一直都唔支持,話佢出 ...

加油呀﹗ 其他人點諗唔駛理,有老公支持就得﹗﹗ 只要你堅持住,無人可以阻到你。 當佢地見到bb健康成長,就自然會明白母乳先係最好既,就會知道一直講錯晒。 時間可以証明一切﹗


珍珠宮

積分: 37201


6#
發表於 13-11-14 12:17 |只看該作者

引用:我仔仔三個月大,除了住院期間用胃喉食過奶

原帖由 chungmingma 於 13-11-14 發表
我仔仔三個月大,除了住院期間用胃喉食過奶粉之外,一直全泵母乳。我爹地媽咪老爺奶奶一直都唔支持,話佢出 ...
唔好理你哋講乜,要學識左耳入右耳出求期應下好好好、得得得。
自己知道自己做乜咪得




子爵府

積分: 11243


7#
發表於 13-11-14 12:59 |只看該作者

回覆:全母乳的煩惱

好憎啲人唔識亂講自以為事




複式洋房

積分: 304


8#
發表於 13-11-14 13:37 |只看該作者

回覆:全母乳的煩惱

每次佢地話我個仔又輕又奀便便皮膚唔靚我就好驚,根本係曲線責怪我,我盡心盡力畀我認為係最好而科學又話係好嘅野個仔,但佢硬係唔長肉我都心急緊張,講到底我係佢媽咪,雖然第一胎咩都唔識,但係為人父母唔通想害個仔咩,所以真係好委屈,又唔可以好似叫我爹地媽咪收聲咁叫老爺奶奶收聲,老公話佢地又話係我指使。。。有時我忍不住會鬧下個仔,叫佢生性幫我爭返嘆氣。。。


複式洋房

積分: 304


9#
發表於 13-11-14 13:40 |只看該作者

回覆:ctsang1006 的帖子

問題係佢地覺得我唔識野,養到個仔咁,我老公同老爺講話醫生建議六個月前全母乳,老爺直情話醫生唔識野。。。


別墅

積分: 801


10#
發表於 13-11-14 14:56 |只看該作者

回覆:全母乳的煩惱

加油呀!其他人點講唔好理佢啦。最緊要係BB健康。我係全埋身,佢哋成日都話BB都唔知食咗幾多,好彩BB同我合作,唔肯用奶樽又唔鍾意佢哋抱,佢哋先無嘢可以講。但係都耐唔耐聽到佢同BB講“做乜唔肯用奶樽,等亞爺餵你吖嘛”, 我都當聽唔到....haha.


男爵府

積分: 7119


11#
發表於 13-11-14 14:59 |只看該作者

回覆:全母乳的煩惱

3磅幾?早產?




男爵府

積分: 7119


12#
發表於 13-11-14 15:03 |只看該作者

引用:我仔仔三個月大,除了住院期間用胃喉食過奶

原帖由 chungmingma 於 13-11-14 發表
我仔仔三個月大,除了住院期間用胃喉食過奶粉之外,一直全泵母乳。我爹地媽咪老爺奶奶一直都唔支持,話佢出 ...
我同你一樣有好多奶,亦有追磅嘅問題,我個bb喺一間好好嘅醫院出世,裡面有最好嘅醫生。guess what?佢哋都堅持我要補奶粉。




大宅

積分: 3278

BK Milk勳章


13#
發表於 13-11-14 15:09 |只看該作者
chungmingma 發表於 13-11-14 13:37
每次佢地話我個仔又輕又奀便便皮膚唔靚我就好驚,根本係曲線責怪我,我盡心盡力畀我認為係最好而科學又話係 ...

老人家成日會覺得bb肥嘟嘟先可愛,我個仔亦係食極唔肥,仲有濕疹,食固體之後食量驚人,但一樣唔長肉,可能似我。 個個都叫我俾多啲野佢食,但只要佢健健康康,肥瘦唔係問題。

你唔好俾自己咁大壓力,一來會影響奶量,二來你既負能量會影響到bb既情緒架,千萬唔好因為咁而鬧佢,佢好無辜。

唔好諗太多,只要自己知道俾緊最好既野佢就得。


水晶宮

積分: 55158

畀面勳章


14#
發表於 13-11-14 15:52 |只看該作者

回覆:全母乳的煩惱

放鬆d,有老公支持就得, 加油!!!
bb知你地係為佢好~


大宅

積分: 1818


15#
發表於 13-11-14 15:57 |只看該作者

回覆:chungmingma 的帖子

唔洗理佢,努力加油!無理由有新鮮野唔食要比bb食罐頭!




子爵府

積分: 11243


16#
發表於 13-11-14 15:59 |只看該作者

引用:問題係佢地覺得我唔識野,養到個仔咁,我老

原帖由 chungmingma 於 13-11-14 發表
問題係佢地覺得我唔識野,養到個仔咁,我老公同老爺講話醫生建議六個月前全母乳,老爺直情話醫生唔識野。。 ...
你老爺打橫嚟講,連醫生都唔夠佢叻啦!唔洗理佢,只有我地知咩對bb係最好




別墅

積分: 851


17#
發表於 13-11-14 16:47 |只看該作者

回覆:全母乳的煩惱

我支持你!我初初都冇人撐,連老公都吾掉撐,而家老公都吾出聲,我泵出來bottle feed牙媽唔嘈啦,加油




大宅

積分: 1106


18#
發表於 13-11-14 18:02 |只看該作者

回覆:siuyan119 的帖子

同意,有老公同我地撑你

我BB早左一個月出世得2.4kg, 宜家6個月有8.1kg啦, 你繼續努力, 每個B吸收唔同, 體質唔同, 人係有高矮肥瘦, 你個B只係瘦嗰類之嘛, 總之佢係健康就得


複式洋房

積分: 304


19#
發表於 13-11-14 20:19 |只看該作者

引用:3磅幾?早產? +

原帖由 Sicitsoi 於 13-11-14 發表
3磅幾?早產?
已經36週架喇,係肚已經細粒


複式洋房

積分: 304


20#
發表於 13-11-14 20:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chungmingma+於+13-11-14+發

原帖由 Sicitsoi 於 13-11-14 發表
我同你一樣有好多奶,亦有追磅嘅問題,我個bb喺一間好好嘅醫院出世,裡面有最好嘅醫生。guess what?佢哋都 ...
醫生叫畀奶粉?
我個仔一出世都有畀,但係後期都轉返全人奶,兩個月時健康院醫生話如果有奶全人奶冇問題。。。


首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo